۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۱۲۴۷
هم زمان با اربعين حسيني:

اعزام هشت هزار نفر زائر چهارمحالي به کربلاي معلي

استاندار چهار محال و بختياري گفت: سال گذشته براي اربعين حسيني ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از چهارمحال و بختياري به كربلا اعزام شدند و پيش بيني مي شود اين تعداد امسال به هشت هزار نفر برسد.
اعزام هشت هزار نفر زائر چهارمحالي به کربلاي معلي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي ستاندار چهارمحال و بختياري در ستاد اربعين حسيني چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين تعداد زائر به مدت ۱۵ روز و در هر روز به ۱۰ هزار زائر در قالب پذيرايي و اسكان خدمات رساني مي شود.

وي افزود: همزمان با فرا رسيدن اربعين حسيني پذيرايي از ۱۵۰ هزار زائر عتبات عاليات بر عهده اين استان است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: استفاده از امكانات مجود دستگاه هاي اجرايي، بهره گيري از كمك هاي خيري و صرفه جويي در هزينه ها در دستور كار متوليان امر باشد.

وي بيان داشت: به منظور تسهيل در خدمات رساني به زائران حسيني در سال هاي آينده بايد احداث زائرسراي چهارمحال و بختياري در مسير كربلا مورد توجه و پيگيري مسئولان دستگاه هاي اجرايي متولي قرار گيرد.

مديركل دفتر مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: هماهنگي هايي با مسئولان استانداري كربلا براي استقرار گروه خدمات رسان اين استان به زائران اربعين حسيني در يك ورزشگاه انجام شده است.

ستاد فرهادي اضافه كرد: زائران چهارمحال و بختياري براي اعزام به كربلا بايد از مرز چذابه عبور كنند.

مديركل دفتر امنيتي و انتظامي استانداري چهارمحال و بختياري هم گفت: تاكنون دو دستگاه نانوايي سيار، ۱۷ دستگاه كاميون، ۲۰ هزار ليتر سوخت گازوئيل، يك دستگاه تانكر حمل آب آشاميدني و يك تن ذغال از سوي دستگاه هاي اجرايي استان براي اعزام به كربلا آماده شده است.

حسنعلي ملك محمدي اظهار كرد: عملكرد ستاد عتبات عاليات چهارمحال و بختياري در خدمات رساني به زائران حسيني در سال قبل مطلوب بوده و براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته خدمات رساني در امسال بهتر مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۳۳

6 Mar 2020