۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۸۲۷۷

ثبت‌نام بيش از ۲۰۰۰ نفر در مسابقات حفظ و مفاهيم قرآن کريم چهارمحال وبختياري

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري گفت: در پايان ثبت‌نام براي حضور در مسابقات حفظ و مفاهيم قرآن کريم تعداد ثبت‌نام کنندگان در اين آزمون در چهارمحال و بختياري به ۲ هزار و ۲۱۳ نفر رسيد.
ثبت‌نام بيش از ۲۰۰۰ نفر در مسابقات حفظ و مفاهيم قرآن کريم چهارمحال وبختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت‌الاسلام مرتضي عزيزي مدير کل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري گفت‌: زمان ثبت‌نام کنندگان در آزمون حفظ و مفاهيم قرآن کريم به پايان رسيده است.

وي افزود: در پايان ثبت‌نام براي حضور در مسابقات حفظ و مفاهيم قرآن کريم تعداد ثبت‌نام کنندگان در اين آزمون در چهارمحال و بختياري به ۲ هزار و ۲۱۳ نفر رسيد.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري عنوان داشت: ثبت‌نام کنندگان مسابقات حفظ و مفاهيم قرآن کريم در کل کشور ۲۴۱ هزار و ۲۱۱ نفر هستند.

عزيزي با اشاره به اينکه عکس قرآن‌آموزان بر روي کارت ورود به جلسه و پاسخ‌نامه وي درج خواهد شد و با کارت شناسايي قرآن آموز در روز آزمون مطابقت داده مي‌شود، تأکيد کرد: تنها افرادي مي‌توانند وارد جلسه آزمون شوند که عکس مناسب در فرم ثبت‌نام بارگذاري کرده باشند.

وي خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تمامي عکس‌ها توسط ستاد برگزاري بررسي شده و عکس‌هاي نامرتبط حذف مي‌شود.

مديرکل اوقاف و امور خيريه چهارمحال و بختياري عنوان داشت: لازم است تمامي افراد فاقد عکس مناسب تا ۱۹ بهمن با مراجعه به صفحه کاربري خود عکس صحيح خود را بارگذاري نمايند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۳:۱۵

12 Jan 2020