۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۲۳۳۷
تحلیل معاون اجتماعي فرماندهی انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از وضعیت گردشگری در استان

فرهنگ اصیل استان می تواند الگوی گردشگران باشد

معاون اجتماعي ناجا در استان با بیان اینکه فرهنگ اصیل چهارمحال و بختیاری از فرهنگ های ناب و دست نخورده کشور است، افزود: حضور گردشگران از استان های دیگر و آشنایی با فرهنگ ما نکته مثبتی است که می توان از آن بهره برداری کرد.
فرهنگ اصیل استان می تواند الگوی گردشگران باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، شهریار حیدری معاون اجتماعي فرماندهی انتظامي استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئوليت مهم پرسنل معاونت اجتماعی در حوزه هاي مختلف گفت : آموزش همگانی به منظور آموزش و آگاه سازی مردم از وظایف مهم معاونت اجتماعی است.

وی با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف افزود: حجاب امري اجتماعي است و از نگاه ديني و مذهبي حجاب به اين معناست که افراد داراي حريمي هستند که بايد حفظ شود.

سرهنگ حیدری ادامه داد: وظيفه پليس نيز اين است که براي حمايت از حقوق مردان و زنان ايراني، اين حريم را حفظ کند.

وی با اشاره به دقت در مسائل فرهنگی ناشی از گردشگری گفت: نجابت و پوشش مردم استان ما نسبت به استان های دیگر در وضعیت مطلوب تری قرار دارد.

معاون اجتماعي ناجا در استان با بیان اینکه فرهنگ اصیل چهارمحال و بختیاری از فرهنگ های ناب و دست نخورده کشور است، افزود: حضور گردشگران از استان های دیگر و آشنایی با فرهنگ ما نکته مثبتی است که می توان از آن بهره برداری کرد اما از سویی دیگر مسئله گردشگری مشکلاتی را هم به همراه دارد که از آن جمله می توان به ترویج بدحجابی اشاره کرد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بر لزوم آگاه سازی و آموزش با هدف کاهش مخاطرات گردشگری تاکید کرد: ما به دنبال اين هستيم که در بحث حجاب از روش‌هاي اقنايي، مجاب‌سازي و رویکرد ارشادی استفاده کنيم و تنها در مقابل افرادي که به بدحجابي اصرار دارند، اقدامات سلبي انجام دهيم.

حیدری با تاکید بر اینکه اقدامات معاونت اجتماعی بیشتر جنبه پیشگیری و تذکر دارد، افزود: با استفاده از اکیپ های ارشاد خواهران و پلیس امنیت اخلاقی در مناطق گردشگری، افرادی که نیاز به تذکر و مشاوره دارند آنها را از عواقب کار و آفت های بدی که در جامعه دارد ارشاد می کنند و هر موردی که از نظر قانونی نیاز به پیگیری دارد از طریق مراجع قضایی بررسی می شود.

معاون اجتماعي ناجا استان ادامه داد: با اين وجود ما همچنان تلاشمان بر اين است که مشکلاتمان را با رویکرد ارشادی حل کنيم.

حیدری در پایان با بیان اینکه پليس تلاش مي‌کند با اقدامات فرهنگي در اين زمينه وارد شود، گفت: ما سعی داریم با تهیه پوستر ، بروشور و بنر مردم را از آثار سوء آسیب های اجتماعی در جامعه آگاه سازیم و با این طریق مسائل فرهنگی ناشی از گردشگری در استان حفظ شود.

لازم به ذکر است از جمله وظایف معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، ارائه برنامه های آموزش همگانی به منظور آموزش و آگاه سازی مردم می باشد.



انتهای پیام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۴۲

27 Dec 2019