۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۳۳۱۷
امام جمعه شلمزار:

آشتي ملي توطئه ي جديد عناصر فتنه است/استاندار جهت حل مشکلات شرکت سيرنگ شلمزار تا پايان 95اقدام کند

امام جمعه شلمزار گفت: برخي از حضور ميليوني مردم در راهپيمايي 22بهمن به عنوان آشتي ملي نام مي برند اما نمي دانند که نه مردم با يکديگر و نه مردم با نظام قهر نبوده و نيستند بلکه با فتنه گران قهر هستند.
آشتي ملي توطئه ي جديد عناصر فتنه است/استاندار جهت حل مشکلات شرکت سيرنگ شلمزار تا پايان 95اقدام کند
گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي آخرين نماز جمعه بهمن ۹۵شلمزار در خطبه اول در خصوص اهميت جمع آوري مال حلال و دوري از مال حرام مطالبي را بيان داشت.
آشتي ملي بهانه ي جديد براي اقدامات ضد مردمي است

خطيب جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به ۲۹بهمن۵۶ سالروز قيام تاريخي مردم تبريز گفت:  این قیام در برابر جنايات و فساد هاي حکومت جور و فسق پهلوي بود و قيام مردم اين شهر در همچنين روزي باعث شد حکومت پهلوي نتواند اعتراضات مردم را تحمل کند و صفوف معترض مردم را گلوله باران کرد و جمع کثيري از مردم تبريز به شهادت رسيدند.

وي در ادامه به ۳۰بهمن ۵۷تبديل سفارت اسرائيل به سفارت فلسطين به فرمان حضرت امام خميني اشاره کرد و افزود: امام هيچگاه با رژيم صهيونيستي و آمريکا کنار نيامد و اين افتخار بزرگي براي ملتي است که رهبري اش بر عهده مردي شجاع و حق طلب و ضد استکبار قرار گرفت.

حجت الاسلام سلطانزاده به ۱ اسفند ماه سالروز انتخاب فقهاي شوراي نگهبان توسط حضرت امام خميني در سال۵۸ هم اشاره داشت و افزود: تاسيس شوراي نگهبان و انتخاب فقهاي آن توسط رهبر ثابت کرد که جمهوري اسلامي ايران از ابتدا بر اساس خواست مردم تاسيس شد و همچون مشروطه به بيراهه نمي رود.

خطيب جمعه شلمزار به روز ۳ اسفند ۱۲۹۹کودتاي انگليسي و روي کار آمدن رضا خان مير پنج هم نگاهي داشت و گفت: حکومت پهلوي از ابتدا با حمايت مستکبران روي کار آمد و همواره تامين کننده منافع دولت هاي استکباري و استعماري بود که به لطف الهي در سال۱۳۵۷ و در ۲۲بهمن مبارزات مردم انقلابي عليه حکومت جور و ظلم پهلوي ثمر داد و جمهوري اسلامي ايران اداراه امور کشور را بر عهده گرفت و خدا را شکر انقلابي داريم که نه وابسته به شرق است و نه وابسته به غرب.

امام جمعه شلمزار در ادامه با تشريح مساله آشتي ملي که برخي پس از راهپيمايي ميليوني ۲۲بهمن مطرح مي کنند به سخنان اخير رهبري اشاره کرد و گفت: آشتي ملي توطئه است، يک راهبرد عليه کشور است چرا که مردم که با هم مشکلي ندارند، مردم و نظام هم با هم مشکلي ندارند و تنها کساني به دنبال طرح اين مساله هستند که يا از طرح مساله سود مي برند يا از عدم اجراي آن متضرر مي شوند و اينها کساني نيستند جز همانهايي که فتنه ۸را راه انداختند و مديريت کردند اما نتواستند بر خواست مردم غلبه کنند.

حجت الاسلام سلطانزاده با خنده دار توصيف کردن طرح آشتي ملي گفت: بر اساس دستورات دين ما موظيم تولي و تبري را رعايت کنيم بدين معني که با دوستان خدا، با دوستان پيامبران و اهل بيت رسوال الله دوست و با دشمنانشان دشمن باشيم و تا زماني که سران فتنه از عمل خود اظهار پشيماني نکنند، خسارت هاي وارد شده به مملکت و مردم را جبران نکنند و مورد بخشش قرار نگيرند طرح اينگونه مسائل جايي در بين مردم ندارد.

وي در ادامه گفت: هدف از طرح موضوع آشتي ملي قرار گرفتن عوامل اصلي فتنه۸۸ در پشت صحنه است تا در آينده بازهم فتنه گران فضايي باز براي کارها و اقداماتشان پيدا کنند.

امام جمعه شلمزار به حمايت هاي ترامپ از سذان فتنه هم اشاره داشت و گفت: طراحان طرح آشتي ملي و حمايت ترامپ دو روي يک سکه هستند و در واقع از يک نقطه دستور مي گيرند.

حجت الاسلام سلطانزاده به حضور مردم در راهپيمايي ميليوني و با شکوه روز ۲۲بهمن ۹۵ اشاره داشت و ضمن تشکر از حضور مردم در اين مراسم گفت: مردم با حضور در راهپيمايي بار ديگر اعلام کردند که پيوندي عميق با نطام جمهوري اسلامي ايران دارند و همواره پشتيبان آن هستند اما اين حضور ميليوني مردم در راهپيمايي نشان رضايت مردم از دولت نيست.

خطيب جمعه شلمزار با بيان اينکه عملکردها عملکرد دولت نيست و عملکرد نظام است گفت: مردم بايد مطالبه کنند و در خصوص احقاق حقوشان محکم و استوار باشند هر چند طي سال هاي استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خدمات بسيار زيادي به مردم ارائه شده است.

امام جمعه شلمزار با انتقاد از مشکلات شرکت سيرنگ و آب معدني شلمزار خواستار رفع مشکلات شرکت سيرنگ تا پايان سال شد و از استاندار استان چهارمحال و بختياري خواست با قدرت وارد مساله شود.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان گفت: در سال هايي که مشکلات اقتصادي در حال فشار روز افزون بر مردم هستند مطئن باشيد دشمن دنبال جنگ نظامي نيست و الان در حال جنگ اقتصادي است. بايد شعارهاي مطرح شده از سوي مقام معظم رهبري ر جدي بگيريم و سرلوحه امور و آويزه گوشمان قرار دهيم تا از اين جنگ هم سربلند خارج شويم.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۷:۰۷

31 Dec 2019