۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۴۳۰۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اهتزاز پرچم متبرک قمر بنی‌هاشم (ع) در ورودی شهر نماد ولایتمداری مردم استان است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: میدان ورودی شهرمان (میدان قمربنی‌هاشم علیه السلام) نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروفیتش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی‌هاشم (ع) است.
اهتزاز پرچم متبرک قمر بنی‌هاشم (ع) در ورودی شهر نماد ولایتمداری مردم استان است
 به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت مقام جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس، امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، پرچم متبرک کربلای معلا در میدان ورودی شهر و استانمان به اهتزاز در آمد.

وی افزود: میدان ورودی شهرمان (میدان قمربنی‌هاشم علیه السلام) نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروفیتش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی‌هاشم (ع) است.

سردار اکبری، با اشاره به برافراشته شدن پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین (ع) شهرکرد، گفت: اکنون ورودی و خروجی مرکز استان چهارمحال و بختیاری مزین به پرچم های متبرک شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تجلیل از مقام جانبازان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود:‌ برنامه ویژه‌ای نیز برای تقدیر از جانبازان بالای ۷۰درصد در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۸:۴۱

15 Feb 2020