۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۰۷۰۷
در آيين غبار روبي شهداي شهرستان لردگان

امام جمعه لردگان: شهدا راه امام حسين(ع) را ادامه دادند تا به ما در درس شجاعت، ايثار، مقاومت و از خود گذشتگي بياموزند

امام جمعه لردگان گفت: شهدا با نثار جان پاک خود مسير سعادت و خوشبختتي را براي عموم مردم فراهم کردند و براي رسيدن به آن تنها کافي است همان مسير طي شده توسط شهدا را الگوي خود قرار دهيم.
امام جمعه لردگان: شهدا راه امام حسين(ع) را ادامه دادند تا به ما در درس شجاعت، ايثار، مقاومت و از خود گذشتگي بياموزند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در آيين غبار روبي شهداي شهرستان لردگان صبح امروز گفت: شهدا با نثار جان پاک خود مسير سعادت و خوشبختتي را براي عموم مردم فراهم کردند و براي رسيدن به آن تنها کافي است همان مسير طي شده توسط شهدا را الگوي خود قرار دهيم.

امام جمعه لردگان افزود: شهدا راه امام حسين (ع) را ادامه دادند تا به ما در درس شجاعت، ايثار، مقاومت و از خود گذشتگي بياموزند.
 
وي ادامه داد: ما به شهداء افتخار مي‌کنيم که به گفته رهبر و ولي امر خود لبيک گفتند و در برابر دشمنان ايستادگي کرده اند و قدرت ملت ايران را به رخ جهانيان کشيده‌اند و طعم اقتدار نظام اسلامي را به کام دشمنان چشانده‌اند.

وي با اشاره به اينکه بايد هميشه ياد و خاطره شهداي گرانقدر و شهادت در جامعه زنده بماند، افزود: برکات و دستاوردهاي بسيار بزرگي در سايه خون شهداي عزيز نصيب کشور شده است که بايد قدردان خون شهدا باشيم.

انصاري در اين مراسم طي سخناني با اشاره به جايگاه رفيع شهدا گفت: شهدا ياران دين خدا هستند و ما در ايران اسلامي هرچه داريم به برکت خون شهدا و امام شهيدان (ره) است.

وي افزود: خداوند در کلام‌الله مجيد نويد داده‌اند که شهدا در بارگاه الهي جايگاه رفيعي دارند و پس از انبيا و اولياي خدا و علما، اين شهيدان هستند که در نزد پروردگار جايگاه شفاعت دارند.
 
انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۳۵

29 Dec 2019