۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۷۷۳۷
در چهارمحال و بختياري

ارسال 100 ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره ايده سبزکوه

رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرداز ارسال 100 ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره خبر داد و گفت: به‌منظور بالا بردن كيفيت و نوآوري ايده‌هاي نوپا، از هر شخص تنها سه ايده براي شركت در جشنواره دريافت شد و ايده‌هاي دريافت‌شده تا زمان ارسال به داوري در صندوق ايده‌هاي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان به‌صورت كاملاً محرمانه نگهداري شدند.
ارسال 100 ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره ايده سبزکوه
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ آيين بازگشايي صندوق دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري با حضور دكتر مهران عربي معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهركرد، دكتر بهرام حسين‌زاده رئيس گروه كارآفريني، رشد و ارتباط با صنعت دانشگاه، دكتر ويشتاسب سليمانيان رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه و دبير اجرايي جشنواره‌، دكتر روح‌ا... همتي دبير علمي جشنواره، رؤساي مراكز رشد استان و جمعي از مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي استان چهارمحال و بختياري در مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرد برگزار شد.

ويشتاسب سليمانيان رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه شهركرد در اين آيين از ارسال ۱۰۰ ايده به بخش دانشجويي و آزاد جشنواره خبر داد و گفت: به‌منظور بالا بردن كيفيت و نوآوري ايده‌هاي نوپا، از هر شخص تنها سه ايده براي شركت در جشنواره دريافت شد و ايده‌هاي دريافت‌شده تا زمان ارسال به داوري در صندوق ايده‌هاي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري به‌صورت كاملاً محرمانه نگهداري شدند.

دكتر سليمانيان افزود: اولين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري فرصتي مناسب براي آسيب‌شناسي و بهبود كيفيت برگزاري جشنواره در سال جاري فراهم كرد و به همين دليل بخش دانش‌آموزي به دومين جشنواره اضافه شد كه جنبش و پويايي جشنواره را افزايش داد.

دبير اجرايي دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: ايده‌هاي دانشجويي و آزاد، بعد از بررسي اوليه، توسط كادر علمي متخصص مورد داوري علمي و فني قرار مي‌گيرند و ايده‌هاي برتر در مركز نوآوري دانشگاه شهركرد مستقر شده و تا زمان راه‌يابي به مراكز رشد سطح استان مورد حمايت قرار مي‌گيرند.

معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شهركرد نيز در اين آيين با تأكيد بر ضرورت حمايت از ايده‌هاي نوپا تا تبديل به شركت‌هاي دانش‌بنيان گفت: ايده‌هاي خلاقانه‌ي برخي افراد به دليل حمايت نشدن به‌صورت يك ذهنيت باقي مي‌مانند در حالي كه با توجه و حمايت مي‌توانند به يك شركت موفق اقتصادي تبديل شوند، چنانچه شاهديم كه برندهاي معتبر در كشورهاي صنعتي از ميان ايده‌هاي نوپا شكل گرفتند.

دكتر عربي افزود: مديران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بايد به فناوري و كارآفريني علاقه‌مند باشند و با اين دغدغه در مسير تحقق اقتصاد دانش‌بنيان قدم بردارند.

گفتني است در پايان اين آيين، صندوق دومين جشنواره‌ي ايده‌ي سبزكوه استان چهارمحال و بختياري بازگشايي شد و ايده‌هاي دانشجويي و آزاد كه به‌منظور حفظ نوآوري و جلوگيري از كپي‌برداري به‌صورت محرمانه نگهداري شده بودند، به مرحله‌ي داوري ارسال شدند.

انتهای پیام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۷:۲۹

1 Jan 2020