۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۸۷۲۷
امام جمعه شهر اردل:

جوانان ما در بحث ازدواج مشکل دارند/ بي عدالتي يعني جوان تحصيل کرده ونخبه ي ما دربه در دنبال کار بگردد

امام جمعه شهر اردل گفت:شرايط ازدواج آسان را براي جوانان مهيار کنيم چرا که کوتاهي کردن در اين مسير آفت زا و زنگ خطري براي جامعه است.
جوانان ما در بحث ازدواج مشکل دارند/ بي عدالتي يعني جوان تحصيل کرده ونخبه ي ما دربه در دنبال کار بگردد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با اشاره به سالروز وفات حضرت ام ‏البنين(ع) و روز تکريم مادران و همسران شهداء گفت: در واقع بايد اعلام کرد که مادران و همسران شهدا نمادهاي ايثارگري هستند که هميشه بايد مورد تکريم و تجليل قرار بگيرند.

بهرامي تصريح کرد: اين افراد به عنوان اسوه هاي صبر و ايثار براي حفظ و حفاظت از ارزش هاي اسلامي فرزندان و همسران خود را در راه خدا از دست داده اند.

وي عنوان کرد: در واقع مي توان گفت که تکريم و تجليل و گرامي داشتن مادران و همسران شهدا تکريم و ارزشمند دانستن آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

جوانان ما در بحث ازدواج مشکل دارند/ بي عدالتي يعني جوان تحصيل کرده ونخبه ي ما در به در دنبال کار بگردد

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تاکيد برا فراهم کردن شرايط ازداج آسان براي جوانان گفت: يکي از کارهايي که ما بايد انجام دهيم اين است که بستر را براي ازدواج جوانان فراهم کنيم و به جوانان توصيه مي‌کنم زود ازدواج کنند و ازدواج را به تأخير نيندازند.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه امروز جوانان ما دربحث ازدواج مشکل دارند افزود: بايد شرايط ازدواج آسان را براي جوانان مهيار کنيم چرا که کوتاهي کردن در اين مسير آفت زا و زنگ خطري براي جامعه است.

وي افزود:درست است که مشکل معيشتي و اقتصادي در جامعه زياد است اما پدران و مادران مي توانند با کم کردن هزينه هاي اضافي در مهريه،جهيزيه شرايط را براي فرزندانشان به راحتي مهيا کنند که اين بهترين صدقه براي هر فردي است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاري گفت: مسئله منابع طبيعي و حفظ آن جزء مسائل ملي ما و يک مسئله حياتي است و از اولويتهاي توسعه پايدار هر کشوري است چرا که هر ملتي با منابع طبيعي و منابع موجود خودش مي تواند پيشرفت کند.

بهرامي افزود: مواظبت از منابع طبيعي وظيفه همه است، هم وظيفه دولتمردان و هم وظيفه ي مردم است زيرا تخريب منابع طبيعي گاهي جبران ناپذيراست.

امام جمعه شهر اردل در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ۲۹ بهمن امسال گفت: تبين آسيب هاي انقلاب وآسيب شناسي حرکت ۴ دهه ي نظام اسلامي يکي ازمحورهاي اساسي اين سخنراني بود.

وي افزود: مقام معظم رهبري در اين سخنراني خطر ارتجاع را هشدار دادند، ارتجاع و عقب گرد يک شبه اتفاق نمي افتد اول سرعت حرکت انقلاب به سمت آرمان ها کم مي شود و آرام آرام متوقف مي گردد و نهايتا حرکت به عقب آغاز مي شود.

حجت الاسلام بهرامي با بايان اينکه کم کاري در مسئله عدالت يعني کم شدن سرعت انقلاب به سمت آرمان ها است افزود: آنچه امروز مردم ما از بخشهاي مختلف گلايه دارند بخاطر بي عدالتي ها است. نه عدم پيشرفتها.

وي افزود: متاسفانه آنجور که مي بايست مسئولان دستگاهاي مختلف، سياسيون، رسانه ها به اين فرمايش رهبري نپرداختند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه بي عدالتي يعني جوان تحصيل کرده و نخبه ي ما در به در دنبال کار بگردد يا اينکه عده اي به راحتي به امکانات و منابع بانکها دسترسي دارند افزود: در طول اين ۴ دهه عدالت به خوبي صرورت نگرفت و براي اينکه جلوي اين بي عدالتي گرفته شود بايد در مسير ولايت حرکت کنيم و فرمايشات ايشان که در راس آن عدالت است را سرلوحه کاري خود قرار دهيم.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۶:۱۵

12 Jan 2020