۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۱۷۱۷
معاون اداره‌کل ارشاد خبر داد

برگزاری مسابقه طراحی پوستر فجر 35 در چهارمحال و بختیاری

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقه طرارحی پوستر فجر 35 در استان خبر داد.
برگزاری مسابقه طراحی پوستر فجر 35 در چهارمحال و بختیاری
بهمن اکبریان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از طراحان پوستر خواسته است آثار خود را با موضوعات اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه ی جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: دبیرخانه کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر این مسابقه را در بین کلیه  هنرمندان استان برگزار می‌کند و نمایشگاهی با همین موضوع در ایام مبارک دهه فجر برگزار می‎شود.

اکبریان با اشاره به این که هنرمندان می توانند آثار خود را تا ۳۰ دی ماه به واحد هنرهای تجسمی این اداره کل ارسال کنند، تصریح کرد:  هنرمندان می توانند فایل پوستر و دو نسخه چاپی از اثر خود را در اندازه ۵۰*۷۰ به واحد تجسمی اداره کل ارسال کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این آثار می توانند متناسب با موضوعات ایام الله دهه  فجر تهیه و به دبیرخانه ارسال شوند.

اکریان افزود: علاقمندان برای ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره تماس ۳۳۴۶۸۹۱ تماس و یا به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقاطع فارابی و کاشانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۲۳

22 Jan 2020