۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۳۴۰۷
امام جمعه شهر اردل:

مسئولان در هر دستگاه دولتي که باشند خادمان مردم هستند

حجت الاسلام بهرامي گفت:مسئولان در هر دستگاه دولتي که باشندخادمان مردم هستند و بايد پيگير مشکلات مردم باشند.
مسئولان در هر دستگاه دولتي که باشند خادمان مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت:تقوا يعني بداني که خداي تو خالق تر است و آنچه مي گويد براي رشد توست.

بهرامي افزود:تقوا باعث مي شود انسان در زندگي اش به بن بست نرسدو هميشه در کارها به گشايش برسد.

وي اظهار کرد:تقوا باعث نزول برکات بر فرد و جامعه مي گردد، هميشه با تقوا باشيم تا جامعه اي پر خيرو برکت داشته باشيم.

بهرامي با اشاره به برگزاري ششمين کنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه فلسطين گفت:آنچه تا الان ملت مظلوم فلسطين را سرپانگه داشت و باعث ناکامي دشمنان شد ايستادگي و مقاومت اين مردم مظلوم بود.

امام جمعه شهر اردل افزود:حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ششمين کنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه فلسطين، برگزاري چنين اجلاسي را تقويت امت محمدي دانستند و افزود:انشالله با پيروي از ولي امر مسلمين اين مهم به زودي به تحقق برسد و تمامي کشورهاي مسلمان متحد تا ريشه دشمنان براي هميشه در کشورهاي اسلامي قطع خواهد شد.

مسئولان در هر دستگاه دولتي که باشند خادمان مردم هستند

حجت الاسلام بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به يکي از مطالبات مهم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:پروژه گورميزه از مطالبات چندين ساله مردم شهرستان است که براي رفع نواقصات اين پروژه با استاندار مباحثي مطرح شد و انشالله اين مباحث نقطه روشني براي اين پروژه باشد .

بهرامي با بيان اينکه تمام تلاش مسئولان بايد رفع مشکلات مردم باشد افزود: مسئولان در هر دستگاه دولتي که باشندخادمان مردم هستند و بايد پيگير مشکلات مردم باشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۱۴

29 Dec 2019