۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۱۴۲۷
پس از 8 سال وقفه

فعال شدن چهار واحد صنعتي و يک معدن سنگ در اردل

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل از فعال نمودن چهار واحدصنعتي و يک معدن سنگ مرمريت بعد از گذشت 8 سال در اين شهرستان خبر داد.
فعال شدن چهار واحد صنعتي و يک معدن سنگ در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، سعيد محمدي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: فعال سازي واحدهاي صنعتي راکد در اين شهرستان گامي بلند در مسير اقتصاد مقاومتي است و تمام تلاش ما بر اين است که واحدهاي غيرفعال را فعال و واحدهايي که با ظرفيت کم کار مي کنند را ارتقاء دهيم و از سرمايه گذاري جديد در استان حمايت مي کنيم.

محمدي از فعال نمودن چهار واحد صنعتي و يک معدن سنگ مرمريت بعد از گذشت ۸ سال در اين شهرستان خبر داد و اظهار اميدواري کرد با تشکيل کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد که تاکنون سه جلسه از اول سال اجرايي شده، تعداد واحدهاي صنعتي بيشتري تا پايان سال در راستاي تحقق اهداف اقتصادمقاومتي به بهره برداري برسند.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل بيان کرد: صنعتگران و توليدکنندگان شهرستان همچنان با برخي مشکلات مواجه هستند و دولت تدبير و اميد عزم خود را براي رفع مشکلات و موانع آنها جزم کرده، اگر قصد داريم به اقتصاد مقاومتي دست يابيم و مولفه هاي آن را پياده سازي کنيم بايد مشکلات بخش صنعت و توليد در اين شهرستان رفع شود.

انتهاي1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۰۷

29 Dec 2019