۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۷۱۰۷
در ايام‌الله دهه فجر؛

اجراي 30 برنامه شاخص در دهه فجر در شهرستان سامان

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان سامان گفت: 30 برنامه شاخص در شهرستان سامان در دهه فجر اجرا مي‌شود.
اجراي 30 برنامه شاخص در دهه فجر در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز سهراب بابادايي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه ۳۰ برنامه شاخص و ۴۰۰ برنامه فرهنگي، هنري و... در شهرستان سامان اجرا مي‌شود، اظهار داشت: در سطح شهرستان سامان ۲۱ کميته تخصصي، ۲ ستاد بخشي و ۱۱۸ ستاد روستاي، دانشجويي، مساجد، دانش‌آموزي و... تشکيل شده است.

بابادايي با بيان اينکه برنامه‌هاي شاخص شهرستان روز ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالگرد ورود امام به ميهن با برگزاري زنگ انقلاب، رژه موتوري، جشن انقلاب در سالن ورزشي برگزار مي‌شود، اذعان داشت: برنامه شاخص ديگر مهماني لاله‌ها ۱۳۰ شهيد گلگون‌کفن شهرستان سامان در زمان انقلاب و راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه است.

وي با بيان اينکه در کنار اين برنامه‌ها، برنامه‌هايی از قبيل جشن مدارس، جشن ادارات در شب‌ها که در مسجد جامع شهر سامان و حسينه‌ها برگزار مي‌شود، اذعان داشت: مسابقات فرهنگي، هنري و... در اين ايام در اين شهرستان پيش‌بيني شده است.

بابادايي با بيان اينکه در سال‌جاري باتوجه به برنامه‌هاي ماهواره و شبکه‌هاي مجازي که دشمن در جهت کمرنگ نشان دادن دستاوردهاي انقلاب دارد، بيان داشت: بايد برنامه دهه فجر در سطح شهرستان بيشتر در راستاي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در شهرستان سامان باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۸:۱۷

3 Jan 2020