۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۲۶۱۱۷
اسماعیل کوثری در مجمع عالی بسیج:

آقای وزیر! اگر نمی‌توانید کار کنید، کنار بروید/ بسیجی برای زمین زدن کدخدا به میدان آمده

کوثری گفت: برادر وزیری که مسؤولیت دارد می‌گوید باید از خارج کشور مدیر بیاوریم تا به مسؤولان ما کار و مدیریت یاد بدهد، اگر شما یاد ندارید و نمی‌توانید کار کنید، کنار بروید زیرا در کشور افراد بسیاری هستند که می‌توانند کار انجام دهند.
آقای وزیر! اگر نمی‌توانید کار کنید، کنار بروید/ بسیجی برای زمین زدن کدخدا به میدان آمده
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از صبح توس، اسماعیل کوثری صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در حسینیه امام خمینی مشهد در خال برگزاری است، به روحیه بسیج و بسیجی در انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: برخی در سیستم اجرایی کشور میگویند ما باید با کدخدا ببندیم اما ما بسیجی‌ها آمده‌ایم تا این کدخدا را به زمین بزنیم.

وی ادامه داد: برادر وزیری که مسؤولیت دارد می‌گوید باید از خارج کشور مدیر بیاوریم تا به مسؤولان ما کار و مدیریت یاد بدهد اما باید به او بگوییم اگر شما یاد ندارید و نمی‌توانید کار کنید، کنار بروید زیرا در کشور افراد بسیاری هستند که می‌توانند کار انجام دهند.

کوثری بابیان این‌که افراد توانمند بسیاری در کشور آمادگی انجام امور را دارند، اظهار کرد: باید از متخصصان پرسید مسئله فناوری هسته‌ای پیچیده‌تر است یا فناوری خودرو که شما نمی‌توانید مشکل آن را حل کنید؟، وقتی مسؤولیت پذیرفته‌اید یا مدیریت کنید یا کنار بروید تا افراد توانا فعالیت کنند.

وی به تلاش جوانان کشور برای کسب توانایی‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: ما در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار تانک و نفربر غنیمت گرفتیم، زمانی که حتی یک دستگاه تانک هم به ما نمی‌فروختند، ما توانستیم این کار را انجام دهیم زیرا امام فرمود «ما می‌توانیم» و نشان دادیم که این توانایی را داریم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۵۷

12 Jan 2020