۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۲۳۵۰۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم با حضور خود در روز قدس چشم فتنه را کور کردند

خطيب نماز جمعه شهرکرد گفت: امروز هم برخي ها فکر کردند چون در حال مذاکره با امريکا هستيم مردم ديگر به صحنه نمي آيند و از شعار مرگ بر امريکا کوتاه مي آيند ولي مردم با حضور پرشور خود در روز قدس فتنه اخير را نيز خنثي نمودند.
مردم با حضور خود در روز قدس چشم فتنه را کور کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت الاسلام نکونام در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه شهرکرد ضمن توصيه همگان به تقواي الهي به اهميت حفظ مساجد اشاره نمود و افزود: فکر نکنيد مسجد داري شما را از جهاد در راه خدا باز مي دارد و نبايد کاري به کار دشمنان امريکا و اسرائيل نداشته باشيم.

وي مسجد را جايگاه تربيت جهادگران دانست و گفت: مردم غيور استان شب گذشته با شب زنده داري در مراسم شب قدر به عبادت پرداختند و امروز مانند شير در راهپيمايي روز قدس به جنگ صهيونيست ها امدند و محکم ايستادند تا توطئه هاي دشمنان را بار ديگر خنثي کنند.

نکونام نماز گذاران را به رعايت شعائر الهي توصيه کرد و خاطرنشان کرد: هر کس شعائر خدا را رعايت نشانه تقواي اوست که اين شعائر نماز، روزه، تبعيت از دين و راهپيمايي روز قدس و مانند اينها هستند.

امام جمعه شهرکرد به روز جمعيت و اهميت فرزند آوري تاکيد کرد و تصريح کرد: افزودن يک گوينده لااله الاالله فضيلت بهشت را دارد.

وي در اين باره اضافه کرد: انسان حق ندارد در آفرينش خداوند دخالت کند و تدبير خود را به جاي تدبير الهي بگذارد زيرا رازق بشر انسانها نيستند زيرا خداوند روزي رسان است.

نماينده ولي فقيه در استان حادثه ۲۱ تيرماه در حمله ددمنشانه رضاخاني به مسجد گوهرشاد محکوم کرد و اظهار داشت: حکومت رضاخوان نتوانست مقاومت مردم در مسئله کشف حجاب را تحمل کند زيرا با کشف حجاب پايه هاي دين سست مي شد و با بي ني در جامعه مي توانستند پايه هاي استکبار را محکم کنند که به حمد الله در آن روز مقاومت شد و اين مقاومت تا امروز ادامه دارد.

وي خانواده ها را به رعايت حفظ حجاب توصيه کرد و گفت: بي حجابي زينت هيچ اصولي نيست بلکه در جامعه اسلامي ما ننگ است و در شأن جامعه اسلامي و فاطمي ما نيست.

نکونام توطئه هاي امريکا را در تاريخ انقلاب اسلامي و قبل از آن مشهود اعلام کرد و تصريح کرد: امروز امريکا در مذاکرات هسته اي هم به دنبال توطئه افکني است ولي مذاکره کنندگان ما به پشتوانه رهبر انقلاب و مردم بزرگ ايران انشاالله از ذره اي از خطوط قرمز ما کوتاه نمي آيند.

وي افزود: مردم در ۲۳ تير ماه ۷۸ و ۹ ديماه ۸۸ لا حضور خود چشم فتنه را کور کردند امروز هم برخي ها فکر کردند چون در حال مذاکره با امريکا هستيم مردم ديگر به صحنه نمي آيند و از شعار مرگ بر امريکا کوتاه مي آيند ولي مردم با حضور پرشور خود در روز قدس فتنه اخير را نيز خنثي نمودند.

امام جمعه شهرکرد تاکيد کرد: مردم ايران با حضور خود اعلام کردند تا زماني که اين دولت هاي خبيث اسرائيل و امريکا هستند شعار مرگ بر امريکا و مرگ بر اسرائيل از بين نخواهد رفت، چون مردم مي دانند اگر فتنه گري و اختلاف افکني در منطقه وجود دارد به خاطر اين است که مردم جنايت هاي اسرائيل را فراموش کنند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۵۸

15 Feb 2020