۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۲۸۸۷
کارشناس فرهنگي:

دولت پيرو خط امام در عمل از رهبري پيروي کنند

دولت پيرو خط امام خميني(ره) در عمل از رهبري پيروي کنند زيرا امروز تبلور عيني و عملي امام راحل در شخصيت رهبري است.
دولت پيرو خط امام در عمل از رهبري پيروي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ميثم رئيسي کارشناس فرهنگي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام راحل بيان داشت: سخنان مقام معظم رهبري در حرم امام حاوي مطالب مهمي بود به طوري که فرمايشات رهبري در مرقد مطهر امام زنگ هشدار را به صدا در آورد.

رئيسي تأکيد کرد: برخي در صدد تحريف شخصيت امام راحل هستند و در اين راستا رهبري فرمودند تحريف شخصيت ها به اين است که ارکان اصلي فکري آن شخصيت بزرگ يا مجهول بماند يا غلط تفسير شود.
اين کارشناس فرهنگي همچنين گفت:نکته‌اي که در سخنان مقام معظم رهبري در خصوص توصيف امام از آمريکا به‌عنوان شيطان بزرگ وجود داشت اين بود که اين تعبير يک تعبير اصلي و راهبردي است زيرا با قطع کردن دخالتها و جاسوسي هاي آمريکاي خائن از مرز و بوم ايران اسلامي توانستيم امروز در دنيا حرفي براي گفتن داشته باشيم.

وي با بيان اينکه عده اي خود را پيرو خط امام مي دانند اما فقط زباني موافق راه امام هستند و در عمل اينگونه نسيتند اظهارداشت: دولت پيرو خط امام خميني(ره) در عمل از رهبري پيروي کنند زيرا امروز تبلور عيني و عملي امام راحل در شخصيت رهبري است.

رئيسي با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب به عنوان ولي فقيه، اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب اهداف خود را بر پايه هدف، راه، انديشه تابناک و سيره عملي و توحيدي امام خميني(ره) اجرا کرد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۰۶

31 Jan 2020