۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۶۸۴۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

برای بهبود شرایط ایثارگران و جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایثارگران و جانبازان جایگاه رفیع و ارزشمندی در جامعه دارند و باید برای بهبود شرایط این افراد از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
برای بهبود شرایط ایثارگران و جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال جاری به همت نهادهای فرهنگی این استان ۳۰ عنوان کتاب و در سال‌های گذشته ۱۲۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت تدوین و چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما است تصریح کرد:در طول سال برنامه‌های متعددی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت اجرا خواهد شد.

کارگران ادامه داد: نقد و بررسی فیلم‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان داشت: سرکشی از خانواده ایثارگران و جانبازان، رونمایی از کتاب تا پلک می زند، اکران فیلمهای دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای تئاتر خیابانی از دیگربرنامه های این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان، افزود: این اداره کل مسئول کمیته تدوین و نشر این کنگره بود و با همکاری سایر دستگاه‌ها یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان رقم خورد.

کارگران با اشاره به اینکه نظرات و دغدغه‌های کارکنان جانباز و ایثارگر مهم است عنوان کرد: مسئولان مربوطه لازم است در رابطه با دغدغه‌های جانبازان و ایثارگران پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۰:۲۸

25 Jan 2020