۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۵۸۴۷
مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری:

نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم چهارمحال وبختیاری به دوره آموزشی اعزام می‌شوند

مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قران کریم چهارمحال وبختیاری جهت آمادگی مسابقات کشوری به دوره آموزشی اعزام می شوند.
نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم چهارمحال وبختیاری به دوره آموزشی اعزام می‌شوند
حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف وامورخیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: زمان برگزاری دوره های آموزشی ویژه نفرات برتر استانی برای آمادگی بیشتر جهت حضور در چهلمین دوره مسابقات کشوری از ۲۸/۰۵/۹۶ لغایت ۰۱/۰۶/۹۶ می باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه زمان برگزاری دوره برادران: ۲۸ تا ۲۹ مرداد و دوره خواهران: از ۳۱ مرداد تا اول شهریور در قم، بلوار ۱۵ خرداد،امامزاده شاه سید علی (ع) می باشد گفت: پذیرش برادران: عصر جمعه ۲۷/۰۵/۹۶ و خروج: بعد از نماز مغرب و عشاء ۲۹/۰۵/۹۶ است و پذیرش خواهران: عصر دوشنبه ۳۰/۰۵/۹۶ و خروج: بعد از نماز مغرب و عشاء ۰۱/۰۶/۹۶.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه منبع مرحله کشوری رشته دعاخوانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم«دعاهای ایام هفته» بر اساس مفاتیح نوین می باشد و شرکت کننده یکی از فرازهای دعا که به قید قرعه توسط داور اعلام می شود را قرائت می نماید، گفت: منبع آزمون معارف (کتبی) دعاخوانی در مرحله کشوری، «ترجمه دعاهای ایام هفته » بر اساس ترجمه مفاتیح نوین «تألیف آیت الله العظمی مکارم شیرازی » می باشد، امتیاز این آزمون بر اساس آیین نامه داوری، به مجموع امتیاز نهایی این رشته اضافه می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: نفرات برتر مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم استان باید تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۸ مردادماه ۹۶ یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ به اداره امور قرآنی استان تحویل نمایند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۴۵

29 Dec 2019