۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۸۸۱۷
امام جمعه شلمزار:

در روزهای پایانی سال باید عملکرد یکساله مان را بسنجیم

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار با اشاره به نزديک شدن روزهاي آخر سال گفت: خوب است عملکرد خود را در اين روزهاي انتهاي سال مورد نقد و بررسي قرار دهيم.
در روزهای پایانی سال باید عملکرد یکساله مان را بسنجیم
به گزارش کيار بيدار حجت الاسلام زماني گفت: نماز جمعه شلمزار: ولادت با سعادت حضرت زهراي مرضيه را حضور مردان و زنان پيرو آن حضرت تبريک عرض مي کنم. حضرتا زهرا اسوه ي راستين پاکي و نمونه راستين يک بانوي مسلمان بود و زنان و مادران و دختران و خواهران و همسران ايران اسلامي بايد افتخار کنند که الگويي همچون فاطمه زهرا دارند.

وي افزود: امروز ما نياز داريم به رفتار فاطمي و حجاب فاطمي چرا که بسياري از غرب گرايان و خود باختگان در صددند با ارائه ي الگوي غربي به زنان آنان را به کالايي براي تجارت تبديل کنند و ارزش واقعي زن مسلمان را از بين ببرند.آنها مي خواهند جامعه ما را به سمت فرهنگ منحط غربي سوق دهند

امام جمعه شلمزار با اشاره به اين مساله که برهخي با ارائه الگوهايي غير مناسب ارزش هايي دروغين را براي زنان طراحي مي کنند گفت: ارزش زن به حفظ حريم خانواده وتربيت فرزند است.

حجت الاسلام زماني در خطبه دوم نماز جمعه گفت: ايام پاياني سال فرصت مناسبي براي بررسي عملکرد و ارائه ي گزارش در زمينه ميزان حرکت به سمت اهداف پيش بيني شده است. بايد در اين ايام عملکردمان را بسنجيم و ببيينم آيا نمره قبولي کسب مي کنيم يا خير؟

وي در ادامه به ۀآغاز هفته ي منابع طبيعي اشاره کرد و افزود: هفته منابع طبيعي فرصت مغتنمي است که بايد همگان بر اهميت آن واقف شويم . آن را قدر بدانيم و متوجه اهميت درخت کاري باشيم چرا که درخت و منابع طبيعي تنها ميراثي است که نسل هاي متمادي مي توانند از آن آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام زماني فرارسيدن هفته ي احسان و نيکوکاري را هم يادآور شد و گفت: اين هفته فرصتي است که توانگران مي توانند در آستانه ي سال تو دستگير نيازمندان شوند و از برکات و خيرفراوان آن بهره مند شوند.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۳۹

27 Dec 2019