۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۰۸۸۷
همزمان با 5 آذر /

همايش اقتداربسيجيان شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير

همزمان 5 آذر و سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام راحل همايش اقتدار بسجيان شهرستان لردگان در مصلي اولي الامر شهر برگزار شد.
همايش اقتداربسيجيان شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ جاماسب بهمنيار فرمانده ناحيه عشاير استان کهگيلويه و بوير احمد به عنوان سخنران همايش  ضمن تبريک هفته شکوهمند بسيج به اهداف تشکيل بسيج اشاره کرد و گفت: بسيج دفاع از نظام وکشور را به عنوان يک تکليف شرعي مي داند و در زمينه هاي مختلف و مورد نياز جامعه وارد صحنه مي شود و ارزش وجودي خود را به نمايش گذاشت.

سرهنگ بهمنيار افزود: بسيج با ورد در عرصه سازندگي توانست دستاوردهاي بزرگي را به دست آورد و يک تنه بار کمک به محرومان را به دوش بکشد و امروزه خدمات بسيج در جاي جتي کشور و در نقاط محروم مشهود و ستودني است.

بهمنيار ادامه داد: فعاليت هاي بسيجي در دوراني انجام شد که دشمن مشغول سنگ اندازي بود و فشار نظامي و رواني زيادي بر کشور وارد آوردند و سعي داشتند بسيج را که مخلصانه به مردم خدمت مي کرد را بدنام کنند که برکت خون شهدا و اخلاص بسيجيان روز به روز بر عزمت اين نهال انقلاب افزود و امروزه بسيج درجهان حرف براي گفتن دارد.

وي افزود: بسيج سياسي است ولي سياست زده نيست، بسيج حقيقت است اما شبيه افسانه است و دراين دوران  که دشمن از محورهاي فرهنگي ، نظامي ، ديپلماسي در حال فشار است بسيج با بصيرت بالاي خود کشتي نظام را نگه داشته و در زمان مناسب و به موقع وارد صحنه مي شود.

بهمنيار گفت: بسيج و مردم در سختي ها امتحان خود را پس داده اند و در زمان مورد نياز جلوتر از مسئولين بودند و امروز مسئولين بايد در زمينه خدمت رساني جلوتر از مردم باشند.
 










 
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۱:۴۶

27 Dec 2019