۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۵۸۶۷
استاد حوزه علمیه قم:

راهپیمایی روز قدس بامحتواتر و گسترده‎تر برگزار شود

نوآوری امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس روز فریاد مسلمانان علیه اسرائیل و صهیونیست باید هر چه قوی‌تر، با محتواتر و گسترده‌تر برگزار شود.
راهپیمایی روز قدس بامحتواتر و گسترده‎تر برگزار شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری در اولين جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان که در دفتر نماينده ولي فقيه در شهرکرد برگزار شد بیان داشت: آخرین جمعه ماه رمضان تابلوی اظهار تنفر و برائت از اسرائیل است.

صالحی خوانساری گفت: زمانی که در سالهای ۴۱ و ۴۲ امام خمینی(ره) از خطرات امریکا، انگلیس و اسرائیل برای مردم سخن می گفتند هنوز کسی اسرائیل را نمی شناخت و در آن زمان اکثر مستشاران و متخصصان نفت، کشاورزی و معادن در ایران اسرائیلی بودند و گلوگاه سیاسی و اقتصادی ما در چنگال و پنجه شوم اسرائیل بود و امام(ره) کم کم هویت شوم اسرائیل را آشکار کرد.

وی افزود: توجه به آیات و روایات درباره یهود، صهیونیست و اسرائیل خباثت این قوم را آشکار می‌کند.

صالحی خوانساری تصریح کرد: قیام و نهضت امام (ره) خیلی از مسائل جهانی و سیاسی را برای ما مسلمانان آشکار و تفسیر می کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از سوره مائده در خصوص ماهیت اسرائیل تصریح کرد: در بین ملل و امم روزگار این قوم اهل عداوت بودند و هر منکری را انجام می دادند و دست به هر تعدی و تجاوزی می زدند و عصیانگر بودند.

صالحی خوانساری بیان داشت: همانطور که قرآن می گوید بدکاره روزگار اینها بودند و به عنوان اهل فسق معرفی می شوند و بدترین و شدیدترین دشمن برای مسلمانان یهود است.

وی اذعان داشت: در مکتب اسرائیل تنها یهود انسان است و غیریهود حیوان و ریختن خون غیر یهود را برای خود جایز می دانند و رشوه و ربا گرفتن از غیریهود را برای خود جایز می دانند و مال غیر یهود را برای خود حلال می دانند.

صالحی خوانساری با اشاره به مصاحبه موشه دایان از فرماندهان نظامی اسرائیل در زمان جنگ با اعراب و توجیه کشتار زنان و کودکان که گفت مدتها بود که ما در فکر این بودیم که انتقام جنگ خیبر و خندق را از علی بن ابیطالب بگیریم و امروز این روز است خاطرنشان کرد: این دشمنی آشکار و دیرینه اسرائیل با اسلام و مسلمانان را می رساند.

صالحی خوانساری، نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس را یکی از نوآوری ها و هنر امام(ره) دانست و تاکید کرد: این نوآوری امام یعنی فریاد روز قدس مسلمانان علیه اسرائیل و صهیونیست باید هر چه قوی تر، با محتواتر و گسترده تر برگزار شود.

انتهای پیام/
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۵۷

29 Dec 2019