۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۱۶۱۷

حضور 12هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در سرزمین نور

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: از نوروز ۹۳ تا پایان تعطیلات نوروز ۹۴، ۱۲هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور، بازدید کردند.
حضور 12هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در سرزمین نور
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی، با تبریک سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"، اظهار داشت: از نوروز سال ۹۳ تا کنون، چندین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب و جنوب کشور با موفقیت انجام شده است.

وی، افزود: کاروان های راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری در قالب زایران دانشجو، دانش آموز، اقشار مختلف مردم و بسیجیان عازم مناطق عملیاتی می شوند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در مصونیت بخشی فرهنگی به جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم را از اهداف والای این عملیات بزرگ فرهنگی در کشور عنوان کرد.

سردار محمدسلیمانی، اظهارداشت: حدود هشت هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و یکهزار نفر از دانشجویان از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند و همچنین حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان و اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور حضور یافته اند.

وی، حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور را در قالب تکمیل دروس آمادگی دفاعی دانست و تأکید کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی به صورت داوطلبانه و با همکاری صمیمانه اداره کل آموزش و پرورش صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تشکر از مسئولین دانشگاه ها و آموزشگاه های استان و همچنین دست اندرکاران قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه و بسیج استان و فرماندهان نواحی ، حوزه ها و پایگاه های بسیج، از برنامه ریزی برای اعزام بیشتر و بهتر کاروان های راهیان نور از چهارمحال و بختیاری خبر داد.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۱۹

9 Feb 2020