۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۶۶۶۷
مطالبات مردمي شهر سامان /

مردم شهر سامان از افزایش خود سرانه قیمت آژانس های داخل شهری نارضایتی اند

مردم شهر سامان از افزايش خود سرانه قيمت آزانس هاي داخل شهري توسط رانندگان نارضايتي اند و خواستار رسيدگي به اين موارد توسط شهرداري و مسئولين در شهر سامان هستند.
مردم شهر سامان از افزایش خود سرانه قیمت آژانس های داخل شهری نارضایتی اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما در اين چند روز اخير تماس هاي در راستاي افزايش قيمت آژانس هاي داخل شهر سامان و تاکسي هاي ويژه درون شهري از طرف شهروندان ساماني مطرح بوده است که رانددگان بعضي از آزانس هاي شهر سامان از مسافرين به صورت دربست دو هزار و ۵۰۰ تومان کرايه دريافت مي کنند و اين در حالي است که قيمت مصوب کرايه هاي دربستي داخل شهر دو هزار تومان است.

و شهروندان ساماني از افزايش قيمت تاکسي هاي درون شهروندان گلايه مند هستند و در جهت پيگري مطالبات مردمي شهر سامان گفتگويي با مسئول حمل و نقل و شهردار سامان صورت گرفته است.

يکي از بانوان شهر سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه مسافت محل کار تا منزلش طولاني است و اين مدت زماني که با آژانس ها و تاکسي هاي درون شهري رفت و امد داشته است در حالي که اسکناس پنج هزاري در اختيار راننده قرار داده راننده مابقي دو هزار و ۵۰۰ تومان به او برگرداننده است و زماني که از راننده سوال مي شود قيمت دربست تغيير کرده است عنوان مي کند بله قيمت افزايش يافته است ولي زماني که دوهار توان به رانندگان داده مي شود هيچ گونه شکايتي از سوي رانندگان مطرح نيست ، بيان داشت: در نيتيجه تصميم گيري در اين زمينه در اين جهت است که افزايش کرايه هاي تاکسي از سوي رانندگان و بعضي از آژانس ها داخل شهر خود سرانه بوده است و هيچ گونه ابلاغ نامه اي از شهرداري ندارند.

مسئول حمل و نقل شهرداري سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه تاکنون چندين مورد به شهرداري سامان اطلاع رساني شده است و در اين زمينه اخطار کتبي و شفاهي به رانندگان و آژانس هاي که افزايش قيمت داشته اند صورت گرفته است، اظهار داشت: قيمت مصوب دربست در داخل شهر دو هزار تومان است.

وي بيان داشت: تعدادي از آژانس هاي داخل شهر و تاکسي هاي ويژه دو هزار و ۵۰۰ تومان از مسافرين دريافت مي کنند .

عبدالله درخشان با بيان اينکه شهروندان بايد شکايت خود را به صورت کتبي به شهرداري سامان عنوان کنند ، بيان داشت: اسم آژانس و راننده آزانس را نيز بايد در شکايت خود عنوان کنند تا شکايت مورد نظر پيگري شود.

درخشان با بيان اينکه در شهر سامان ۱۰ آژانس وجود دارد، عنوان کرد : از اين تعداد آژانس يک مورد آژانس بانوان در شهر سامان فعاليت دارد و به بانوان خدمت رساني مي کند.

شهردار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در سال جاري هيچ گونه افزايش قيمتي در راستاي تاکسي درون شهري و آژانس نداشته ايم بيان داشت، قيمت مصوب هنوز همان دو هزار تومان است.

يزدان آقا خاني با بيان اينکه براي افزايش قيمت بايد به شوراي شهر ابلاغ کنيم و اين مورد در شوراي شهر سامان مصوب شود، عنوان کرد: شهروندان که شکايت از افزايش قيمت دارند بايد به صورت کتبي به شهرداري و مسئول حمل و نقل شهرداري سامان اطلاع دهند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۰:۲۱

28 Dec 2019