۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۰۶۱۷
نماينده معاونت مالي و اداري مرکز حوزه هاي علميه خواهران کشور

بيش از 60 هزار طلبه در 450 مدرسه علميه خواهران کشور تحصیل می‌کنند

نماينده معاونت مالي و اداري مرکز حوزه‌هاي علميه خواهران با بيان اينکه در حال حاضر بالغ‌بر 60 هزار طلبه در حوزه‌هاي علميه خواهران مشغول به تحصيل هستند، گفت: اين تعداد طلبه در بيش از 450 مدرسه در سطح کشور در جريان تعليم و تربيت قرار گرفته‌اند.
بيش از 60 هزار طلبه در 450 مدرسه علميه خواهران کشور تحصیل می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين حجت الاسلام فاضليان، نماينده معاونت مالي و اداري مرکز حوزه‌هاي علميه خواهران، با بيان اينکه بيش از نيمي از جمعيت کشور را بانوان تشکيل مي‌دهند، افزود: به يقين اين جمعيت آماري رسالت سنگيني را بر دوش نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در راستاي قانون‌گذاري و حمايت همه‌جانبه خواهد گذاشت.
 
وي با تأکيد بر اينکه نقش بانوان در اداره کشور، خانواده و تربيت فرزندان، نقش حساس‌تري نسبت به آقايان است، گفت: به‌حمدالله امروز حوزه‌هاي علميه خواهران در اين راستا خوش درخشيده‌اند و نقش مهمي را در کشور در راستاي تربيت بانوان ديني و در نهايت جامعه اسلامي بر عهده دارند.
 
حجت الاسلام فاضليان با بيان اينکه درحال حاضر بالغ‌بر 60 هزار طلبه در حوزه‌هاي علميه خواهران مشغول به تحصيل هستند، ابراز کرد: اين تعداد طلبه در بيش از 450 مدرسه در سطح کشور در جريان تعليم و تربيت قرار گرفته‌اند و اين در حالي است که تا به امروز بيش از 50 هزار طلبه از حوزه‌هاي علميه خواهران فارغ‌التحصيل شده‌اند.
 
وي با اشاره به رسالت حوزه‌هاي علميه خواهران در شرايط کنوني نظام تصريح کرد: اگر خانمي که در حوزه‌هاي علميه خواهران تحصيل مي‌کند، هيچ کاري انجام ندهد جز اينکه خانواده خود را از هجمه‌هاي ضدفرهنگي نگه دارد، براي آينده کشور بسيار مؤثر خواهد بود.
 
نماينده معاونت مالي و اداري مرکز حوزه‌هاي علميه خواهران با تأکيد بر اينکه حساسيت نمايندگان مجلس در حمايت از مجموعه حوزه‌هاي علميه خواهران بايد خيلي بيشتر باشد، افزود: تواقع ما اين است که نمايندگان مجلس از طرحها و لوايح پيرامون حوزه‌هاي علميه حمايت همه‌جانبه کنند و اگر نقصي در طرح‌ها وجود دارد، برطرف شوند تا در نهايت به نفع اين مجموعه باشد.
 
اين مقام مسؤول با اشاره به اينکه امکاناتي در سطح کشور و استان  وجود دارند که بدون استفاده مانده‌اند، گفت: اين امکانات مصوبات قانوني براي استفاده در حوزه‌هاي علميه دارند اما متأسفانه سازمان‌هاي مربوطه کمتر زير بار مي‌روند که مي‌طلبد نمايندگان مجلس در اين راستا همکاري لازم را انجام دهند.
 
وي تخصيص اعتبارات و بودجه‌ها در استان‌ها براي حوزه‌هاي علميه خواهران را نيازمند همکاري همه‌جانبه نمايندگان مجلس دانست و ابراز کرد: به يقين نقش نمايندگان مجلس در واگذاري زمين براي ساخت مدارس حوزه‌هاي علميه خواهران غيرقابل انکار است.
 
در ادامه اين نشست نيز نيز آقاي بهرامي، نماينده ديگر معاونت مالي و اداري مرکز حوزه هاي علميه خواهران با بيان اينکه دشمن در حال کار کردن است و براي مبارزه با ارزشهاي اسلامي برنامه ريزي کرده است، اظهار کرد: به يقين تقويت حوزه هاي علميه خواهران نقش مهمي در رشد و ارتقاء همه جانبه جامعه اسلامي خواهد داشت که مي طلبد اين امر مورد توجه جدي همگان خصوصا نمايندگان مجلس قرار گيرد.
 
وي با اشاره به اينکه امکان همکاري بانکها در راستاي ساخت و ساز مدارس علميه حوزه هاي خواهران وجود دارد، گفت: در اين راستا کمک نمايندگان مجلس  و به کارگيري بانکها براي کمک به حوزه هاي علميه خواهران غيرقابل انکار است.
 
بهرامي در پايان خواستار همکاري همه جانبه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي استفاده از ظرفيتهاي ساير مراکز دولتي براي حوزه هاي علميه خواهران شد.

انتهاپيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۰۵

13 Feb 2020