۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد مطلب : ۳۵۶۶۷
فرماندار شهرستان شهرکرد:

کمبود مکان‌های فرهنگی، مشکل مردم در غرب شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: کمبود مکان‌های فرهنگی یکی از مشکلات در غرب شهرکرد است و امیدواریم با ساخت محوطه امام‌زاده سید محمد (ع) یک مکان فرهنگی مناسب در جوار امام‌زاده در اختیار مردم قرار دهیم.
کمبود مکان‌های فرهنگی، مشکل مردم در غرب شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمید ملک‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در همایش بزرگداشت امامزاده سید محمد (ع) (سلطان سبزپوش) غرب شهرکرد اظهار کرد: کمبود مکان‌های فرهنگی یکی از مشکلات در غرب شهرکرد است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با ساخت محوطه امام‌زاده سید محمد (ع) یک مکان فرهنگی مناسب در جوار امام‌زاده در اختیار مردم قرار دهیم تاکید کرد: از ۳/۵ سال پیش که ما در فرمانداری شروع به کار کردیم هنوز این مکان ساماندهی نشده بود اما امروز با همت هیئت امنا، کمک خیرین و مشارکت اوقاف و امور خیریه در تلاش هستیم که این مجموعه فرهنگی باارزش را در غرب شهرکرد ایجاد کنیم.

ملک‌پور یادآور شد: ما به مالکان زمین در این منطقه پیشنهاد دادیم زمین‌های مجاور امام‌زاده را تا کنار جاده آزاد کنند تا با همکاری شهرداری پارکی در این قسمت احداث شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: طرح تفصیلی و طرح جامع در حال بازنگری است و برای انجام این کار به همراهی مالکان این قسمت از شهرکرد نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه تخریب برخی از قسمت‌های امام‌زاده برای توسعه فضای امام‌زاده با مشارکت هیئت امنا انجام شده است خاطرنشان کرد: کمک‌های دولتی برای شروع ساختمان‌سازی‌ها محدود است و دولت نمی‌تواند به تنهایی کار را انجام دهد.

ملک‌پور با تاکید بر اینکه هر کسی بنابر توانایی خود مشارکت و کمک‌ کند تا بتوانیم کار را با مدیریت هیئت امنا به سرانجام برسانیم افزود: باید تلاش شود علاوه‌بر استفاده از قبوض کمک از کمک‌های ماهانه مردم هم استفاده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۱:۲۳

27 Jan 2020