۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۰۶۰۷
جانشين فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري خبر داد:

سرقت از بانک صادرات شهرستان لردگان

دو نفر سارق مسلح ظهر امروز پنجشنبه به شعبه بانک صادرات لردگان در استان چهارمحال و بختياري دستبرد زدند.
سرقت از بانک صادرات شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ فضل الله برزويي، جانشين فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با تاييد اين خبر گفت: دو سارق مسلح با يک قبضه سلاح ساعت 12 ظهر امروز پنج شنبه 26 مهر ماه 97 به بانک صادرات شعبه مرکزي لردگان داخل شدند و مقدار 24 ميليون و 200 هزار ريال را به سرقت بردند.

وي با بيان اينکه يکي از سارقان پوشش زنانه داشت افزود: سارقان با شليک يک گلوله و با تهديد کار کنان بانک و با استفاده از ازدحام مردمي در خارج از بانک توانستند اين مقدار پول نقد را از پيشخوان بانک به سرقت ببرند.

سرهنگ برزويي ادامه داد: سارقان مسلح پس از سرقت با يک دستگاه پرايد و با استفاده از ازدحام و شلوغي بيرون از بانک گريختند، اما با تعقيب ماموران انتظامي عرصه را بر خود تنگ ديدند و خودروي خود را در دامنه کوهاي اطراف شهر لردگان رها کردند و به کوه گريختند که با همکاري مردم خودروي رها شده آنها کشف و مشخص شد اين خوددرو نيز سرقتي مي باشد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان در پايان با تاکيد بر اينکه در اين حادثه به هيچ يک از شهروندان آسيبي نرسيده و در حال حاضربا تشکيل تيم ويژه از کارآگاهان پليس آگاهي به نبال شناسايي سارقان و بررسي چگونگي وقوع سرقت هستيم، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پليس برسانند.

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۵:۱۲

27 Dec 2019