۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۲۱۰۰۴
امام جمعه شهر اردل:

وقت گذاشتن زيادي روي مذاکرات هسته اي به نفع ايران نيست/ اقليم 1 براي گاز اردل منظور گردد

وقت گذاشتن زيادي روي مذاکرات هسته اي نه تنها به نفع کشور نيست بلکه باعث ضرر ماست.
وقت گذاشتن زيادي روي مذاکرات هسته اي به نفع ايران نيست/ اقليم 1 براي گاز اردل منظور گردد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت ‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، گفت: مال و فرزند که در اختيار بندگان قرار مي گيرد وسيله آزمايش است و خداوند متعال مي خواهد با اين آزمايش بندگان خود را بيازمايد.

سلمانپور ادامه داد مال و فرزند اگر در مسير درست هدايت نشود دو دام فريبنده براي انسان است زيرا شيطان لعين در مال و فرزندان شريک است و بهترين سنگر براي نجات فرزندان و رهايي از شيطان دعوت به مساجد است زيرا بهترين راه سعادت در مساجد ميسر مي شود.

امام جمعه اردل در خطبه دوم نماز جمعه پس از دعوت مردم به تقوي الهي اظهارداشت: وقت گذاشتن زيادي روي مذاکرات هسته اي نه تنها به نفع کشور نيست بلکه باعث ضرر ماست و از وزارت امور خارجه ايران انتظار داريم که به جاي اين همه وقت گذاشتن اجراي اقتصاد مقاومتي را عملي کنند زيرا با اين عمل علاوه بر اينکه باعث شکوفايي کشور و شکست تحريم هاي غرب مي شود بلکه باعث ناکامي افکار شوم دشمنان مي شود.
سلمانپور به ديدار اخير مردم آذربايجان شرقي با مقام معظم رهبري اشاره و افزود: حضرت آقا در اين ديدار به عدم وابستگي بودجه به نفت اشاره و تنها راه چاره را اجراي اقتصاد مقاومتي عنوان نمودند.

وي تصريح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبري در سخنان اخير خود در جمع مردم تبريز بيان کردند، اگر لازم باشد ايران اسلامي هم مي‌تواند کشورهاي غربي و متحدانش را تحريم کند و اين تحريم‌ها آن‌قدر قوي خواهد بود که اقتصاد آن‌ها را به چالش کشيده و زمين‌گير کند.

خطيب جمعه اردل به برخي از مطالبات مهم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: يکي از بي عدالتي هاي که در شهرستان اردل مشاهده مي شود و مورد غفلت مسئولين واقع شده است قرار دادن اقليم ۲ براي گاز شهرستان اردل است که با توجه به اينکه شهرستان اردل اکثر مناطق آن از ديگر نقاط استان سرد تر است مسئولين هيچ توجهي به اين مسئله نداشته اند.

وی گفت: بارها اين موضوع را به گوش مسئولين رسانديم و انتظار داريم که انشاالله اقليم ۱ گاز شهری را براي مردم شهرستان اردل منظور گردد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۱۵

22 Jan 2020