۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۰۰۰۴
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري:

احيا امر به معروف و نهي از منکر از وظايف ذاتي ناجا

فرمانده انتظامي استان با بيان اين که نيروي انتظامي در خط مقدم اجراي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه قرار دارد، گفت: احياي امر به معروف و نهي از منکر از وظايف ذاتي ناجا است.
احيا امر به معروف و نهي از منکر از وظايف ذاتي ناجا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، سردار "غلامعباس غلام زاده" به نام گذاري سال "اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل" از سوي مقام معظم رهبري و تأثير امر به معروف و نهي از منكر در تحقق اين شعار اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي همچون سنوات گذشته براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در هر زمينه اي از هيچ تلاشي دريغ نمي کند.

 وي به اجرايي شدن قانوني امر به معروف و نهي از منکر در سال جاري اشاره کرد و افزود: حفظ و دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي از وظايف اصلي کارکنان نيروي انتظامي است.

 اين مقام ارشد انتظامي با بيان اين که نيروي انتظامي در خط مقدم اجراي امر به معروف و نهي از منکر در جامعه قرار دارد، گفت: احيا امر به معروف و نهي از منکر از وظايف ذاتي ناجا است.

وي برقراري و حفظ امنيت را زمينه توسعه و آباداني هر جامعه دانست و افزود: كاهش معضلات اجتماعي در گرو نهادينه شدن فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه است.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري اولين و مهم‌ترين گام در اجراي فريضه امربه معروف و نهي از منکر را شناخت اين فريضه مهم دانست و بيان داشت: رعايت و توسعه فرهنگ امربه معروف و نهي از منكر در مجموعه سازماني بازخوردي مثبت و عملي در اجراي مطلوب ماموريت ها و ارتقاء سطح تعاملات فردي و اجتماعي كاركنان در سطح جامعه را در پي خواهد داشت.

انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۸:۱۴

8 Jan 2020