۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۵۰۵۴
در رستاي تجليل از شهداي موشکي ايران

تصوير سردار شهيدحسن تهراني مقدم در شهر اردل رونمايي شد

در رستاي تجليل از شهداي موشکي ايران تصوير سردار شهيد حسن تهراني مقدم صبح امروز با حضور برخي از مسئولين شهرستاني در فاز فرهنگيان شهر اردل رونمايي شد.
تصوير سردار شهيدحسن تهراني مقدم در شهر اردل رونمايي شد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد حسين حسيني رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل صبح امروز در حاشيه رونمايي از تصوير شهيد تهراني مقدم در شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تقدير از عمليات مقدرانه موشکي سپاه پاسدران براي نابودي داعش در سوريه گفت: سردار شهيد حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنيانگذار توپخانه و موشکي سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود که امروز حمله موشکي ايران، کار کوچکي از توان ملت ايران در برابر دشمنان است و اين قدرت نمايي ايران اسلامي را مديون شهداي موشکي هستيم.

حسيني با اشاره به عمليات موشکي سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوريه اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اين دشمنان هستند که از ايران سيلي خواهند خورد و سيلي محکم ملت ايران را همگان با پرتاب ۶ موشک به مواضع داعش در سوريه ديدند.

وي با اشاره به اينکه عمليات موشکي سپاه بسيار مقتدرانه و غرورآفرين بود، افزود: اقتدار يعني اينکه سپاهيان اسلام انتقام خون شهداي عمليات تروريستي تهران را به فاصله کم و بي‌چون و چرا گرفتند.

حسيني افزود: اين مسئله نشان داد ايران هر وقت اراده کند مي‌تواند با کوچک‌ترين حرکت نيروهاي انقلابي، صفوف دشمنان را در هم ريزد.










انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۰۶

28 Dec 2019