۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۱۰۸۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است/ رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، گفت: مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی استان را دارند،‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند.
تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است/ رانندگان زنجیر چرخ داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز،احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیار در حاشیه بازدید صبح امروز از راهدارخانه های استان با اعلام این که باوجود بارش های در استان اما به همت راهداران سخت کوش در شب گذشته همه محورهای استان باز است، گفت: توصیه می‌کنیم مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند،‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه از نظر ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد به صورت روان در محورهای استان انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر محدودیت ترافیکی هم در جاده های استان نداریم.

جمشیدی اظهار کرد:باتوجه به هماهنگی و تعاملی که در بین اکیپ های راهداری همه شهرستان ها ایجاد گردیده ، همکاری بسیار مطلوبی در میان این مجموعه ها شکل گرفته که نشان از برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب در این حوزه می باشد و این امر باعث ایجاد آرامش و امنیت تردد در محورهای استان شده است.

جمشیدی به آماده باش اکیپ های راهداری در محورهای استان اشاره و اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان از اواخر امروز ۴۰۰ راهدار در قالب ۷۰ اکیپ و گشت راهداری در جاده‌ها و گردنه‌های استان مستقر شدند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات سنگین و نیمه‌سنگین شامل بولدوزر ، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک‌پاش و تراکتور در آماده باش کامل قرار دارند.

جمشیدی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بسته‌‎شدن راه‌های ارتباطی استان به هنگام بارش زمستانی، شن و نمک مناسب پیش‌بینی و در راهدارخانه‌های استان انبار شده است.

وی از مسافران و رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خوردو‌های خود را در زمان بارش و تردد در محورهای مواصلاتی کوهستانی به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران می‌توانند در صورت برخورد با مشکل تردد در جاده‌ها، با سامانه‌های تلفنی ۱۴۱ اداره کل راهداری، ۱۱۰ پلیس، ۱۱۵ اورژانس و ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۱:۵۳

28 Dec 2019