۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۱۶۰۶۴

ارزش و شخصیت واقعی زنان و دختران را حجاب رقم خواهد زد

امام جمعه فارسان گفت: حجاب و عفاف موجب آرامش روحی و روانی جامعه و استحکام خانواده ها می شود.
ارزش و شخصیت واقعی زنان و دختران را حجاب رقم خواهد زد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه فارسان گفت: ماه رمضان فرصتی است تا با حضور و رونق دادن مساجد و کمک به ساخت و ساز مساجد آینده عمر خودمان را بیمه کنیم .

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه به مناسبت روز حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف که در دین ما سفارش شده است، موجب آرامش روحی و روانی جامعه، استحکام خانواده ها، کاهش مفاسد اجتماعی و سلامت نسل آینده کشور است.

وی تصریح کرد: ارزش و شخصیت واقعی زنان و دختران را حجاب رقم خواهد زد که امروز دشمنان کینه توز این هدیه الهی را هدف برنامه های خود قرار دادند.

وی در ادامه به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین نظام اشاره کرد و افزود: ایشان بار دیگر از دولت محترم و تیم هسته ای کشور حمایت کردند که این بهترین سرمایه برای دولتمردان در تحقق اهداف بلند این ملت خواهد بود.

خطیب جمعه فارسان در ادامه به روز اکرام و حمایت از ستاد دیه اشاره کرد و افزود: کمک به نیازمندان یکی از بالاترین عبادات در ماه مبارک رمضان است که به ایتام و بی سرپرستان محروم رسیدگی می شود و از طرف دیگر زندانیان بی گناه مظلوم دور از خانواده هایشان به کمک ستاد دیه آزاد می شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۱۵

29 Dec 2019