۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۸۹۴۴

مبالغ بالاي قبض گاز مشتركان گاز خانگي شهرستان كيار را شوكه كرد

مبالغ بالايقبض‌هاي گاز مشتركان خانگي باعث تعجب و اعتراض ساكنان شهرستان كيار شده است.
مبالغ بالاي قبض گاز مشتركان گاز خانگي شهرستان كيار را شوكه كرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي كيار بيدار، رقم بالاي مندرج در قسمت مبلغ قابل پرداخت دومين دوره قبض‌هاي گاز مشتركان خانگي شهرستان كيار باعث اعتراض مردم و اهالي اين شهرستان شده است.

باتوجه به اينكه تعداد روزهاي مصرف گاز در اين قبوض ۵۳ روز درج شده است و قبض‌هاي صادر شده مربوط به دوره دوم قبوض سال ۹۵مي‌باشند لذا به نظر مي‌رسد گاز مصرف شده در روزهاي سرد ارديبهشت‌ماه سال جاري كه مردم در شهرستان كيار مجبور به روشن كردن وسايل گرمايشي شدند نه تنها با قيمت فصول سرد محاسبه نشده است كه قيمت آن با قيمت گاز مصرفي ماه‌هاي گرم يكسان منظور شده است و اين امر منجر به صدور قبوضي با مبالغ شوكه‌كننده شده است.

كارشناس امور مشتركين اداره گاز شهرستان كيار در همين راستا به خبرنگار كيار بيدار گفت: ضمن احترام به مردم، متاسفانه در سال جاري مدت زمان زمان سرد سال با ۱۵روز كاهش از ۳۰ فروردين ماه به ۱۵ فروردين تغيير يافته و گازبهاي مصرفي مردم از ۱۵فروردين به بعد با قيمت ماه‌هاي گرم سال محاسبه شده است.

وي افزود: در همين زمينه مديرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختياري در اعتراض به اين كاهش زمان سرد سال و افزايش هزينه‌هاي مردم مكاتباتي با مقامات ذي‌ربط انجام داده است كه اميدواريم به نتيجه رسيده و از سال آينده زمان سرد سال طبق روال گذشته و واقعي آن محاسبه و نرخ‌گزاري شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ك
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۵:۰۵

29 Dec 2019