۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۳۲۵۴

جذب چهار ایده در اولین جلسه داوری مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد

چهار ايده در اولين جلسه داوري ايده هاي ارائه شده به مركز شتابدهي نوآوري دانشگاه شهركرد جذب شد.
جذب چهار ایده در اولین جلسه داوری مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، اولين جلسه بررسي ايده تيم هاي متقاضي براي جذب در مركز نوآوري شتابدهي دانشگاه شهركرد با هدف انتخاب ايده هايي كه در فراخوان اوليه جذب ايده، از تاريخ ۱۰ دي ماه ۱۳۹۵ به مدت بيست و پنج روز به اين مركز ارسال شده بود، برگزار شد.

در طول دوره فراخوان، ۵۸ ايده قابل قبول در سامانه ثبت شد و پس از آن دو مرحله داوري صورت گرفت.

در داوري اوليه ۱۰ ايده انتخاب شد و در مرحله داوري نهايي چهار ايده "طراحي سايت و اپليكيشن فروش و آموزش رباتيك و پهباد"، "ايده طراحي سايت و اپليكيشن فروش صنايع دستي"، "ايده طراحي و ساخت لوازم ورزشي بدون نياز به وزنه"، "ايده طراحي سامانه هوش مصنوعي بيني الكترونيكي براي استفاده در صنايع غذايي و كشاورزي" به مدت سه ماه جذب مركز شتابدهي نوآوري شدند.

شايان ذكر است، تامين سرمايه نقدي اوليه، استقرار و استفاده از امکانات مرکز (اينترنت، سيستم هاي كامپيوتري، اتاق جلسات)، حضور مربيان و کارآفرينان برتر استاني و کشوري در مرکز جهت کمک به تيم ها، برگزاري دوره ها و کارگاه هاي مرتبط براي تيم ها و حضور سرمايه گذاران در پايان دوره جهت سرمايه گذاري در ايده هاي موفق برخي از حمايت هاي مهم اين مركز از ايده هاي دريافتي هستند.

گفتني است، مرکز شتابدهي نوآوري دانشگاه شهركرد باهدف شتابدهي ايده ها به سمت کارآفريني و در نهايت تبديل به شرکت دانش بنيان تشكيل شده است و عمده مخاطبين اين مركز، متخصصان و صاحبان ايده و كارآفرينان هستند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۸:۵۳

15 Jan 2020