۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۶۳۱۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام:

دفاع مقدس در امتداد عاشورا/ ترامپ، دلقک دنیای سیاست!/امریکا هیچ گاه قابل اعتمادنبوده است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: ایستادگی و مقاومت رهبری و مردم ایران و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی همواره موجب شده که انقلاب اسلامی مقتدرانه بایستد و با روندی که آمریکا و هم پیمانانش پیش گرفتند قطعا موجب نابودی خود و پیروزی حزب الله خواهد شد.
دفاع مقدس در امتداد عاشورا/ ترامپ، دلقک دنیای سیاست!/امریکا هیچ گاه قابل اعتمادنبوده است
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در گفت و گو با جهانبین نیوز، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دفاع مقدس در واقع تدوام راه سیدالشهدا بوده و هم زمان شدن دهه ماه محرم و دفاع مقدس می تواند این پیوند را تثبیت نماید.

سردار اکبری به رشادت های مردم با هدایت های امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران گذشته دو بخش مهم و اصلی از خاک ایران جدا شد که با همت بسیجیان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ذره ای از خاک ایران از کشور جدا نشده و نگذاشتند دشمن به خاک ایران تجاوز کند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت رشادت ها و حضور همه جانبه مردم، انقلاب اسلامی ایران تثبیت و به جهانیان انتقال یافت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به صحبت های اخیر رئیس جمهور امریکا اشاره و گفت: انتظار ما از دشمنان بیش از این نیست و هیچ گاه نمی توان به دولت امریکااعتماد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه ثابت کرده است قابل اعتماد نبوده، افزود: کسانی هستند که می خواهند با وابستگی به آمریکا ایران را تهدید کنند.

سردار اکبری تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت رهبری و مردم ایران و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی همواره موجب شده که انقلاب اسلامی مقتدرانه بایستد و با روندی که آمریکا و هم پیمانانش پیش گرفتند قطعا موجب نابودی خود و پیروزی حزب الله خواهد شد.

وی به الگوگیری جوانان دهه دوم و سوم بعد از انقلاب از رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و گفت: ورو  این عزیزان به فضای دفاع مقدس و مجموعه ارزشهای به یادگار مانده از آن روزها از افتخارات بزرگ ما بوده و احساس غرور می کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری اشاره و گفت: این نمایشگاه توسط گروه هنرمندان بسیج سپاه  استان برپا شده و غرفه ها با مباحث روز چیده شده که می تواند به خوبی بر روی مخاطب اثر بگذارد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۵۰

1 Feb 2020