۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۱۴۶۴

انیمیشنی که رهبرانقلاب با نوه‌هایشان تماشا کردند +تصاوير

رهبر فرزانه انقلاب به همراه نوه هاي شان به تماشاي «شاهزاده روم» نشستند.
انیمیشنی که رهبرانقلاب با نوه‌هایشان تماشا کردند +تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، پنچ شنبه شب گذشته، رهبر فرزانه انقلاب به همراه خانواده، فرزندان، عروس ها، دامادها و نوه هاي شان به تماشاي انيميشن «شاهزاده روم» نشستند. در زمان اكران اين انيميشن برخي از عوامل نيز حضور داشتند.


در پايان نمايش فيلم رهبر فرزانه انقلاب در جمع عوامل فيلم، به كارگردان، تهيه كننده و عوامل اين انيميشن فرمودند: «خيلي خوب بود.»


ايشان همچنين انگشتر خود را به عوامل انيميشن «شاهزاده روم» هديه كردند.



«شاهزاده روم» نام یک انیمیشن سینمایی است که با موضوع زندگی مادر امام زمان(عج) در حال تولید در دو گروه انیمیشن سازی «هفت سنگ» و «سلوک افلاکیان» است. انیمیشنی که با هزینه‌ای به مراتب کمتر از انیمیشن‌های مشابه ایرانی و خارجی و با کیفیتی در حد استانداردهای جهانی در حال تولید است.




این انیمیشن که کیفیتی منحصر بفرد در بین انیمیشن‌های ایرانی دارد به صورت ۳D ساخته می‌شود و پس از تولید قابلیت اکران در سینماهای ایران و جهان را دارد. سفارش دهنده اصلی «شاهزاده روم» یک موسسه لبنانی است اما این پروژه با همکاری شرکای ایرانی در حال ساخت است.



حجت الاسلام حسن ودود، مدیر مسئول موسسه فرهنگی «سلوک افلاکیان» و حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری «هفت سنگ» پیش بینی می‌کنند که مراحل تولید این انیمیشن تا پایان نیمه اول امسال کامل شده و «شاهزاده روم» آماده اکران در سینماها شود.




یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند «شاهزاده روم» را از همتایان قبلی خود متمایز کند سرمایه‌گذاری خصوصی این پروژه است. تاکنون تولید انیمیشن‌های سینمایی متعددی توسط نهادهای مختلف در ایران با هزینه‌های میلیاردی کلید خورده است اما تنها «تهران ۱۵۰۰» بود که پس از ۵ سال توانست به روی پرده سینما برود. «شاهزاده روم» با بودجه‌ای بسیار کمتر از یک میلیارد تومان در طول ۸ ماه آماده اکران می‌شود تا رکوردهای انیمیشن سینمای ایران در انحصار اثری با محوریت امام زمان (عج) باشد.





هادی محمدیان و مهدی پاکدل دو انیمیشن‌سازی هستند که خالقان «شاهزاده روم» محسوب می‌شوند. انیمیشن سازانی که کیفیت اثر فعلیشان را می‌توان از آثار قبلیشان مانند «آی کیو ۱۷۰» و «مردی که خودش را کشت» پیش بینی کرد.
منبع: جهان


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۷:۵۳

10 Jan 2020