۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۰۴۶۴

واقعه بزرگ غدير در لردگان بازسازي مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه لردگان، از بازسازي واقعه غديرخم براي سومين بار در شهرستان لردگان و در بخش خانميرزا خبر داد.
واقعه بزرگ غدير در لردگان بازسازي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: با گراميداشت دهه امامت و ولايت و عيد غدير، بازسازي واقعه غدير براي سومين بار در شهرستان لردگان و در منطقه خانميرزا اجراء مي‌شود .
 
وي افزود: واقعه غدير در روز سه‌شنبه 30 شهريورماه 95، ساعت 9 صبح در بخش خانميرزا «دشت آلوني مابين آلوني و ده‌صحرا» از توابع شهرستان لردگان اجرا مي‌شود.

فرمانده ناحيه لردگان گفت: در اين نمايش، بازسازي حرکت کاروان پيامبر اعظم (ص) و همچنين ساير کاروان‌هاي منتهي به مکه معظمه و بازگشت آنها به تصوير کشيده خواهد شد که با عنايات اهل‌بيت عصمت و طهارت عليهم السلام و با تلاش جمعي مردم و مسئولين شاهد يکي ديگر از اثربخش‌ترين و به يادماندني‌ترين نمايش‌هاي ميداني در شهرستان لردگان خواهيم بود.

وي افزود: بازسازي صحنه غدير به نوعي بزرگترين و مهمترين رويداد در شهرستان لردگان خواهد بود، و بايد تمامي دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي در اين کار عظيم فرهنگي دخالت بيشتري داشته باشند.

موسوي، به اهداف از بازسازي واقعه غدير اشاره داشت و گفت: هدف اصلي اجراي اين مراسم اطلاع‌رساني مناسب به مردم در زمينه محتواي خطبه غدير خم است.

موسوي با تبريک ايام دهه امامت و ولايت و عيد غدير، گفت: اميدواريم بتوانيم حضور پرشوري از مردم را در تبيين فرهنگ غديري در جامعه داشته باشيم.

بخش خانميرزا در 25 کيلومتري شهر لردگان و فاصله 150 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۲:۰۳

30 Dec 2019