۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۲۱۱۹۴

تمام اهداف عالی پیش روی ما در کلمه اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است

رئیس شورای مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: تمام اهداف عالی پیش روی ما در کلمه اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است.
تمام اهداف عالی پیش روی ما در کلمه اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد رضا بسیج در نشست مجمع عالی بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: دو گروه در جهان در صدد جهانی سازی هستند یک گروه حداکثری ۹ میلیون نفری از صهیونیست های یهود و گروه حداقلی ۷۵ میلیونی شیعه که متاسفانه در جهان امروز گروه نخست جهان را به دست گرفته است و بزرگترین شبکه های تبلیغاتی، سینما، فیلم ، موسیقی و ... را در اختیار خود دارد .

وی افزود: یهود صهیونیسم در فکر جهانی سازی بر اساس تفکر و سمت و سوی خود است و برای رسیدن به این نتیجه اتاق فکر راه می اندازد و برنامه های مهندسی شده را طرح ریزی می کند اما مسلمانان در فکر جهانی شدن و هم رنگ شدن با دیگران هستند .

رئیس شورای مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ملت ایران خوشبختانه امروزه با رهنمود های فرزانه رهبر و ولی فقیه خویش بصیر شده اند و ملتی قیام کننده هستند ملتی که امام علی علیه السلام برای داشتنش حسرت می خوردند .

وی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان جهان باید در کنار بصیر بودن خویش برای رسیدن به اهداف عالی خود تلاش کنند چراکه بدون تلاش به هیچ هدفی حتی وعده های الهی نخواهند رسید و اینگونه است که در کنار بصیر بودن می توانند زنده باشند.

وی مبارزه با ظلم و تبعید، ایجاد تمدن اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با تهاجمات فرهنگی و حضور در فضای مجازی و در جنبش نرم افزاری و مقابله با جنگ نرم را از مهم ترین وظایف بسیج عنوان کرد و افزود: تمام اهداف عالی پیش روی ما در کلمه اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است و ما باید با استعانت از ولایت فقیه برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم و باید بدانیم اکنون در رقابتی سخت و پیچیده با دشمنی کوچک هستیم و نباید هیچ گاه این دشمن را در پیش چشمان خود بزرگ بدانیم چرا که این مسئله جلوی حرکات و تفکر ما را خواهد گرفت.

رئیس شورای مجمع عالی بسیج استان چهارمحال و بختیاری افزود: باید قبل از اینکه دشمنان ضعف ها و مشکلات ما را بشناسانند و به ما بگویند خود با تشکیل اتاق های فکر مشکلات را در حوزه های مختلف بسنجیم و بررسی کنیم و سپس از مسئولین مطالبه کنیم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۳۸

29 Dec 2019