۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۷۱۲۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان خبر داد:

100 برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان لردگان اجرايي مي شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان،گفت: 100 عنوان برنامه در هفته بسيج از 29 آبان تا 6 آذر سال 96 با شعار « بسيج محور مردم سالاري ديني » در اين شهرستان پيش بيني و اجرا مي شود.
100 برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان لردگان اجرايي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار سيد مسعود موسوي صبح امروز پنج شنبه در گفت و گو با سلام لردگان ضمن گرامي داشت هفته بسيج اظهار داشت: هفته بسيج از 29 آبان تا 5 آذر، با برنامه هاي متنوع فرهنگي با حضور بسيجيان در مناطق مختلف شهري و روستايي شهرستان لردگان برگزار خواهد شد.

وي افزود: بسيج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظيفه دارد در جهت حفاظت ارزش ها و آرمان هاي انقلاب ميدان دار عرصه هاي سرنوشت ساز باشد، چرا که بسيج يعني متن مردم، مردمي که مي توان اميد دفاع از انقلاب را از آنان داشت و از ابتداي انقلاب تاکنون بسيجيان در تمامي صحنه هاي اقتصادي، اجتماعي، نظامي و امنيتي در هر کجا نقش آفرين بوده اند .

موسوي در ادامه، به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: بيش از 100 عنوان برنامه توسط پايگاه هاي مقاومت بسيج در روستاها، بخش ها و شهر لردگان شامل: فضاسازي طح شهر،حضور سازمان يافته حلقه هاي شجره صالحين در نمازعبادي سياسي روز جمعه، همايش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هيئت امناء مساجد وفرماندهان مقاومت، اجتماع بزرگ بسيجبان به عنوان شکوه مقاومت در 5 آذرماه، برگزاري نمايشگاه محصولات فرهنگي وهنري، يادواره شهداي و ديدار با خانواده شهدا، افتتاحيه طرح هاي بسيج سازندگي، نشست هاي بصيرتي و روشنگري، پياده روي عمومي و... از ديگر برنامه هاي شاخص هفته بسيج است .

 فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه لردگان در پايان بيان داشت: امام راحل، بسيج را به لشکر مخلص خدا براي دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي تعبير مي کنند و اين نشان از اهميت جايگاه بسيج به عنوان نيروي حافظ انقلاب است.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۳۴

29 Dec 2019