۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۰۵۶۴
امام جمعه شهر اردل:

پيروزي انقلاب اسلامي، ثمره ايمان و اعتقاد به خدا بود

رمز پيروزی انقلاب اسلامي ايران، ايمان و اتحاد مردم حول محور ولايت فقيه بوده است.
پيروزي انقلاب اسلامي، ثمره ايمان و اعتقاد به خدا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت ‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با سفارش خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، گفت : تمام اعمال ما انسانها به قصد قربت و اخلاص در عمل بستگي دارد چرا که اخلاص باعث بالا رفتن و رشد عمل انسان مي شود و هرکسي که خداوند عمل اورا اگر چه در حد پايين هم باشد قبول کند مخلص است اما کسي که عمل او زياد باشد ولي خداوند عمل او را قبول نکند ،اين شخص مخلص نيست.

سلمانپور با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله عليها در۱۰ربيع االثاني بيان داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها از برکاتي است که شامل حال مردم ايران اسلامي گرديده است.

خطيب جمعه اردل در خطبه دوم نماز جمعه با بيان اينکه رمز پيروزي انقلاب اسلامي،ايمان و اتحاد مردم حول محور ولايت فقيه بوده است و ضمن گرامي داشت ايام الله دهه فجر ويوم الله ۲۲بهمن افزود: دهه فجر ياد آور ايثار و مبارزه ي مردم دربرابر ظلم وستم رژيم ۲۵۰۰ ساله ستمشاهي است که دست نشانده قدرت هاي استکباري همچون آمريکا بود.

سلمانپور ادامه داد يوم الله ۲۲ بهمن که جشن ملي براي پيروزي در برابر دشمنان اين نظام است با حضور گسترده در راهپيمايی هاي سراسر کشور ميثاقی دوباره با امام راحل، شهداء و همچنين بيعتی دوباره با مقام معظم رهبری خواهيم داشت.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۶:۳۱

1 Feb 2020