۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۶۵۰۴
متن بيانيه/

بيانيه طلاب، روحانيون، بسيجيان و مردم شهرستان لردگان در اعتراض به اعدام شيخ نمر

آمريکا با همه ادعاهاي حقوق بشري خود طرفداري از دمکراسي و آزادي با حمايت همه جانبه از عربستان که هزاران انسان بي گناه يمن را به خاک و خون کشانده در جنايت اعدام شيخ نمر هم سهيم است .
بيانيه طلاب، روحانيون، بسيجيان و مردم شهرستان لردگان در اعتراض به اعدام شيخ نمر
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛
بسم الله الرحمن الرحيم
با کمال تأسف و تأثر مطلع شديم که رژيم سفاک و خون آشام سعودي، بار ديگر طينت جنايتکارانه‌ي خود را نشان داد و يکي از بندگان بي‌گناه، مظلوم و آزاده را به شهادت رساند. رژيمي که با نوشيدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سيراب نموده و راه و رسم جنايتکاران بزرگ تاريخ را دنبال مي‌نمايد.
اين اقدام شنيع آل سعود در به شهادت رساندن شيخ نمر رهبر شيعيان عربستان هزينه سنگيني براي دولت عربستان در پي خواهد داشت و آن را به روزهاي پاياني حکومت خود نزديکتر خواهد کرد و لکه ننگي براي اين حکومت باقي خواهد گذاشت .
اين اقدام اولين جنايت آل سعود نيست، اشتباهات راهبري آل سعود در محاسبات بين الملل از جمله  حمايت و ارسال سلاح و تجهيزات نظامي براي تروريست هاي عراق، سوريه و افغانستان و قتل عام وحشيانه مردم مظلوم و بي دفاع يمن در يک سال گذشته حضور نظاميان و مزدوران آل سعود در سوريه و زخم عميق حادثه جان سوز منا که هنوز از روي قلب جهان اسلام برطرف نشده و اينک شهادت شيخ نمر از جمله اشتباهات اين کشور است که قابل اغماض نيست .
آل سعود بايد پاسخگوي افکار عمومي جهان بخصوص مسلمانان و شيعيان باشد و بداند خشم مسلمانان پايه هاي اين حکومت را سست و ويران خواهد کرد . او بايد بداند که اگر به شهادت رساندن شهيد صدر و شهيد حکيم در عراق و ساير علما و رهبران مردمي در کشورهاي ديگر به سود حکام بود ؟ اعدام شيخ نمر نيز به سود آل سعود تمام مي شود اما تاريخ ثبت خواهد کرد که همان گونه که شهادت آن بزرگواران باعث سرنگوني ظالمان شد شهادت شيخ نمر نيز درهاي سقوط سعودي ها را باز خواهد کرد .اعدام شيخ نمر بدعتي بي شرمانه در جهان اسلام است و اين عمل آنها سرآغاز يک مرحله جديد از نا آرامي ، اعتراضات و بحران و عکس العمل مردم عربستان در برابر اين جنايات خواهد بود و تجربه نشان داده که مقابله با عالمان ديني عاقبتي جز شکست و نابودي براي مسبب آن ندارد.
ما طلاب و بسيجيان و مردم شهرستان لردگان ضمن محکوم کردن اعدام شيخ نمر اعلام مي کنيم که رژيم  آل سعود عواقب اين جنايت خود را خواهد چشيد و ملتهاي مسلمان و آزادي خواه و شيعيان دنيا و حتي شيعيان داخل عربستان از اين جنايت و به راحتي نخواهند گذشت و عليه اين رژيم قيام خواهند کرد و آنها بايد منتظر برچيده شدن حاکميت فاسدشان باشند.
آمريکا با همه ادعاهاي حقوق بشري خود طرفداري از دمکراسي و آزادي با حمايت همه جانبه از عربستان که هزاران انسان بي گناه يمن را به خاک و خون کشانده در اين جنايت اعدام شيخ نمر هم سهيم است .
ما مسئوليت مستقيم و معنوي اين جنايت را بردوش ايالات متحده آمريکا و متحدان آن مي دانيم که به صورت مستقيم از رژيم آل سعود حمايت کرده و جنايت هاي بزرگ آن  برضد ملت خود و ساير ملتهاي منطقه را تحت پوشش قرار مي دهند و از تجاوز طلبي اين رژيم  حمايت مي کنند. اين رويکرد نشان مي دهد که شعار هاي آنها در مورد آزادي و دمکراسي و حقوق بشر يک دروغ و فريبکاري است که هيچ کس را درميان امت اسلامي فريب نحواهد داد.
در پايان تهنيت و تعزيت خود را به ساحت قدسي قطب عالم امکان و محور تکوين بقيه الله اعظم ارواحنا له الفداء و رهبر فرزانه انقلاب ، مرجع معظم تقليد امت اسلامي و به طور خاص خانواده و بستگان اين فقيه سعيد ابلاغ مي کنيم و از خداوند متعال مي خواهيم که شيخ نمر را در رحمت و مغفرت گسترده خود قرار دهد و ياد و نام او را عالي رتبه کرده و به عنوان پرچمي در مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقيقت قرار دهد .
انتهاي پيام1020ج /630 ل

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۰۹

28 Dec 2019