۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۳۵۲۴
خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي ها در مسند قدرت ياوه گويي مي کنند/"نرماليزاسيون انقلاب" مهمترين سياست غرب است

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که متاسفانه برخي از غرب گراها در مسند قدرت ياوه گويي مي کنند، گفت: "نرماليزاسيون انقلاب" مهمترين سياستي است که غرب دنبال مي کند.
برخي ها در مسند قدرت ياوه گويي مي کنند/"نرماليزاسيون انقلاب" مهمترين سياست غرب است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: يکي از افسران امنيتي سازمان جاسوسي سيا آمريکا اخيرا هفت راهکار را براي مقابله و مهار ايران در کنگره آمريکا مطرح و به دولت ترامپ نيز توصيه مي کند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به مقدمه طرح اين افسر آمريکايي با عنوان ايران زير نظر، گفت: وي تاکيد مي کند عليرغم تمام فشارها و اقداماتي که آمريکا عليه ايران انجام داده است جمهوري اسلامي در شرف سقوط نيست؛ همچنين شرايط لازم براي اصلاحات عمده در ايران به معناي آمريکايي وجود ندارد.

سعادت فر، فعاليت در حوزه رسانه را يکي از هفت راهکار اين افسر آمريکايي عنوان کرد و گفت: در اين راستا مي گويند صداي آمريکا و صداي راديو فردا بايستي تبديل به تبيين سياستهاي آمريکا شود.

وي گفت: حداکثر استفاده از اختلافات درون خانوادگي براي تضعيف حاکميت و تقويت اصلاح طلبان در داخل نظام جمهوري اسلامي از جمله راهکارهايي است که براي مقابله و مهار ايران به کار گرفته شده است.

حساب اصلاح طلبان وفادار به انقلاب از فتنه گران جداست

سعادت فر تصريح کرد: اصلاح طلباني که وفادار به ارزشهاي انقلاب هستند حسابشان جداست اما آن اصلاح طلبان منظور کساني هستند که دنبال تغيير مدل حاکميت هستند؛ آنها معتقدند آن دسته اي که در فتنه ۸۸ شعار عليه عزل نظام مي دادند بايد تقويت شود.

وي، تبليغات براي درخواست انتخابات آزاد را يکي ديگر از اين اهداف دانست و گفت: مي خواهند اين گونه القاء کنند که مردم انتخاب نمي کنند بلکه حاکميت خود انتخاب مي کند.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که تضعيف حمايت بين المللي از ايران يکي ديگر از راهکارهاي مقابله در اين طرح است، گفت: در رسانه ها تبليغ مي کنند ايران تنهاست، پشتوانه و حامي ندارد.

سعادت فر گفت: معرفي کردن ايران به عنوان حامي تروريست در سطح منطقه، برجسته کردن اخبار مربوط به برخي از تجمعات مردم از مشکلات و گرفتاري ها حتي کوتاه مدت و محلي، مورد هجمه قراردادن فعاليتهاي اقتصادي سپاه براي بدبين کردن مردم به پشتيبان انقلاب و تهيه گزارشات مفصل در مورد فساد در ايران سياست هاي ديگري است که اين افسر آمريکايي توصيه مي کند.

"نرماليزاسيون انقلاب" مهمترين سياست غرب است

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که "نرماليزاسيون انقلاب" مهمترين سياستي است که غرب دنبال مي کند، گفت: آنها مي گويند انقلاب و حاکمان روحاني در ايران باشند اما زهر انقلاب را بايستي کشيد؛ از طريق به قدرت رساندن افراد غرب گرا در ايران به دنبال ترويج شعارهاي تعامل گرايي و اعتدال هستند.

وي با بيان اين که عده اي نيز در داخل کشور ناخواسته پازل دشمن را تکميل مي کنند، گفت: شايعه سازي در ابتدا به دست دشمن است اما توسعه و ترويج آن به دست نيروهاي خودي است.

برخي ها در مسند قدرت ياوه گويي مي کنند

خطب نماز جمعه بروجن افزود: غربي ها برجام هاي هفت گانه را براي ايران برنامه ريزي کرده بودند که خوشبختانه با تدابير مقام معظم رهبري خنثي شد.

وي راهکار مقابله با تمام اين هجمه ها را روحيه انقلابي گري دانست و گفت: متاسفانه برخي از غرب گراهايي که در مسند قدرت نشسته اند ياوه گويي مي کنند که انقلاب عمرش تمام است.

انتهاي پيام/540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۱۰

3 Jan 2020