۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۷۵۸۴
در دیدار با خانواده شهید عباسی

شهدای مدافع حرم، مایه عزت و افتخار شیعه اند

نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا، ازجمله شهید مدافع حرم، شهید عباسی مایه افتخار، عزت و آبروی همه شیعیان است.
شهدای مدافع حرم، مایه عزت و افتخار شیعه اند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، سردار شهابی‌فر نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران و تعدادی از مسئولان سپاه با حضور در منزل شهید مدافع حرم، شهید منصور عباسی هفشجانی به مقام رفیع این شهید ادای احترام کرده و این فوز عظیم را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفتند.


سردار اکبری ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد محضر خانواده شهید منصور عباسی هفشجانی اظهار داشت: شهید عباسی سالیان سال در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری خدمت می کرد و حقیقتا از نیروهای ارزشی سپاه، مخصوصا در دوران دفاع مقدس بودند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش های شهید عباسی برای حضور در جبهه مقاومت بیان داشت: شهید عباسی طی دومرحله در جبهه مقاوت حضور پیدا کردند که منجر به مجروحیت شهید شد و بالاخره در عملیات آزادسازی شهر بوکمال سوریه به فیض شهادت نائل آمدند.


در ادامه سردار شهابی فر نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن عرض تسلیت به خاناوده شهید عباسی بیان داشت: شهدا، ازجمله شهید مدافع حرم، شهید عباسی مایه افتخار، عزت و آبروی همه است.

وی اذعان داشت: خیلی ها امروز اعم از جوان و غیر جوان در سنین مختلف آرزو دارند توفیق نسیب‌شان شود در چنین مناطقی و به عنوان مدافع، از حرمین امامان، بویژه حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) با گروه های تکفیری مقابله کنند.

سردار شهابی فر با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات بسیج شد تا بتواند جبهه مقاوت را بشکند افزود: شکست جبهه مقاوت یعنی حمله همه‌جانبه به نظام جمهوری اسلامی، شکست جبهه مقاومت یعنی شکستن خطوط اول جمهوری اسلامی در صحنه های نبرد با استکبار جهانی و گروه های تکفیری که در ارتباط با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بسیج شده اند.

وی شهادت را نعمت بزرگی، هم برای خود شهید و هم برای خانواده شهید دانست و گفت: اگر این شهدا نبودند، شاید در ایران هم شاهد همین فجایع بودیم، نمونه کوچک آن، مشکلاتی بود که در مجلس شورای اسلامی و صحن های بیرونی حرم حضرت امام خمینی (ره) اتفاق افتاد.

سردار شهابی‌فر تاکید کرد: بحث دفاع از حرم، دفاع از دین، دفاع از اسلام، دفاع از مظلوم است، حقیقتا این شهدا کاری کردند ماندگار، ما امروز افتخار می کنیم، امثال شهید عباسی ها رفتند خون دادند، جانشان را دادند و  امروز  شاهد به لرزه در آمدن پایه های استکبار جهانی هستیم.

وی گفت: خانواده شهدا، چشم و چراغ ملت هستند، همه ما امروز دست به دامن شهدا هستیم، محتاج به دعای خانواده شهدا هستیم، انشاالله که خداوند عنایت کند که مدیون خون شهدا نشویم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.



در پایان این دیدار پیام فرمانده کل سپاه پاسدارن به خانواده شهید عباسی قرائت و پرچم متبرک حرم حضرت زینب (س) توسط سردار شهابی فر به فرزند شهید منصور عباسی هفشجانی اعطاء  شد.
 




انتهای پیام/1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۷:۰۹

3 Jan 2020