۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۶۵۹۴
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

كشف بيش از ۹۰ كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از ۹۰ كيلو گرم ترياك در محور هاي مواصلاتي استان، خبر داد.
كشف بيش از ۹۰ كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري
سردار غلامعباس غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اعلام اين خبر اظهار کرد: در راستاي مقابله و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر همكاران ما در پليس مواد مخدر این استان و با همكاري ماموران انتظامي شهرستان كيار موفق به كشف بيش از ۹۰ كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك شدند.

وی افزود: پس از بررسي و انجام اقدامات اطلاعاتي مشخص شد سوداگران قصد دارند مقاديري مواد مخدر را از استان‌هاي شرقي به اين استان انتقال و توزيع كنند كه حين حمل مواد مخدر در محورهاي مواصلاتي استان شناسايي و توقيف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچيان گفت: ماموران انتظامی در بازرسي دقيق از اين خودرو ها بيش از ۹۰ كيلو ترياك كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و دو متهم را نيز در اين خصوص دستگیر كردند.

غلام زاده از افزايش ۶۶ درصدي كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاري تاكنون بيش از يك تن و ۵۲۵ كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف، ۲۸ دستگاه خودرو توقيف و ۱۶ باند شناسايي و متلاشي شده است كه همراه مواد کشف شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شدند.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان گفت: برخورد و مبارزه جدي با تهيه و توزيع مواد مخدر به صورت باندي و خرده فروشي را از اولويت هاي كاري فرمانده انتظامي استان است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۹:۴۳

29 Dec 2019