:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بايد در برنامه‌هاي دهه فجر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۶۸۷۴
در پی تبلیغات گسترده دشمنان/

بايد در برنامه‌هاي دهه فجر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع شود

رئيس شوراي هماهنگي و تبيلغات اسلامي چهار محال و بختياري گفت: دشمنان با توجه به اينکه امسال انتخابات را در پيش داريم تبليغات فرواني در ماهواره در راستاي اين امر انجام مي‌دهند که بعد از انقلاب هيچ‌گونه اقدام و دستاوردي در کشور صورت نگرفته است و بايد در ايام دهه فجر دستاوردهاي بعد از انقلاب در سطح استان و شهرستان بيش از پيش بيان شود.
بايد در برنامه‌هاي دهه فجر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع شود
به گزارش جهانبین نیوز علي گرجي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه جشن‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يک پديده بي‌نظير است، اظهار کرد: دهه فجر يک فرصت تاريخي است و جشن‌ها و برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب را به ياد مردم مي‌آورد.

وي با بيان اينکه دهه فجر تجسم اين حقيقت است که تنها عامل پيروزي انقلاب اسلامي مردم بوده‌اند، اذعان داشت: در برنامه‌هاي دهه فجر بايد رويکرد شادابي و نشاط باشد.

گرجي با اشاره بر اينکه در حضور بانوان و خانم‌ها در راهپيمايي ۲۲ بهمن کم‌رنگ‌تر از قشرهاي ديگر است بيان داشت: برنامه‌هاي بانوان بايد به سمت و سويی باشد که زنان در راهپيمايي حضور پررنگ‌تر داشته باشند.

وي با تاکيد بر اينکه دشمنان با توجه به اينکه امسال انتخابات را در پيش داريم تبليغات فرواني در ماهواره در راستاي اين امر انجام مي‌دهند که بعد از انقلاب هيچ‌گونه اقدام و دستاوردي در کشور صورت نگرفته است، اذعان داشت: بايد در ايام دهه فجر دستاوردهاي بعد از انقلاب در سطح استان و شهرستان بيش از پيش بيان شود و از دستاوردهاي انقلاب اسلامي دفاع شود.

علي گرجي با اشاره بر اينکه برنامه‌هاي دهه فجر در سطح استان و شهرستان و در رساتاي 6 رويکرد از قيبل اميدافزايی و اميد‌آفريني، بصيرت‌افزايي، همدلي و همزباني، خودباوري، مديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي است، تصريح کرد: برنامه‌هاي شاخص دهه فجر ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام به ميهن که از ساعت ۸ تا ۹:۱۵ دقيقه شروع می‌شوند غبارتند از برنامه‌هاي زنگ انقلاب، از ساعت ۹:۳۰ دقيقه مانور موتوري و از ساعت ۱۰صبح تا ۱۱:۳۰ دقيقه مراسم سالگرد يوم‌الله ۱۲ بهمن‌ماه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه شاخص‌ترين کميته، کميته فرهنگيان و دانش‌آموزي است، افزود: در برنامه‌هاي اين کميته معلمين نبايد دخالت داشته باشند و بيشتر خود دانش‌آموزان در پي برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر باشند.

گرجي با بيان اينکه در راهپيمايي ۲۲ بهمن‌ماه حضور در راهپيمايي ۹۹.۵ درصد و تجمع مردم نيم درصد اهيمت دارد، حضور در راهپيمايي و در خيابان‌ها حضور داشتند بيش از تجمع مردم اهيمت دارد، عنوان کرد: در مسيرهاي راهپيمايي غرفه‌هايی زده شود و اين جشن بزرگ پيروزي انقلاب همراه با شاداي و نشاط و طروات باشد.

وي افزود: تعداد روستاهاي شهرستان سامان زياد است، مردم روستاها به شهر سامان نيايند بلکه در روستاهاي خود راهپيمايي ۲۲ بهمن را برگزار کنند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۵۳

2 Jan 2020