۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۴۸۸۴
بيانيه ي نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي:

اقتدار ما ناشي از فرهنگ غني قرآني و عاشوراست

پيام تسليت محمدخالدي نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي، در پي حوادث تروريستي مجلس و حرم مطهر امام (ره).
اقتدار ما ناشي از فرهنگ غني قرآني و عاشوراست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان،نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در پي حوادث تروريستي مجلس و حرم مطهر امام (ره) بیانیه ای منتشر کرد که به شرح زیر است:

متن پيام؛
بسم الله الرحمن الرحيم

﴿﴿وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا﴾﴾

اقتدار ما ناشي از فرهنگ غني قرآني و عاشوراست و امنيت پايدار ما در طي گذشت قريب چهار دهه از انقلاب شکوهمند و عزتمندمان متناسب و ناشي از همين اقتدار ارزشي و پرمعني مي باشد و هوشمندي و شجاعت نيروهاي سپاه، ارتش، بسيج، نيروي انتظامي و سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در اطلاعات تجلي ايمان به همين ارزشهاست.

هر چند فقدان غمبار هموطنان شهيدمان در حوادث تروريستي اخير بس گران است اما به خود مي باليم که به اتکاي تجربه هاي گرانبهاي گذشته تلاشهاي مذبوحانه و ددمنشانه دشمنان ذليل و کوردل جهت ايجاد آشوب و خلل در امنيت کشور با هوشياري پاسداران و حافظان و يگانهاي عمليات سريع در خانه ملت و حرم مطهر امام راحل به شکست و ياس و نوميدي حاميان تروريسم انجاميد .

 لازم است به اين بازيگران بي عقل تفکرات ضدبشري و غير انساني قاطعانه هشدار دهم که  با اين تلاشهاي بچگانه که حاکي از استيصال در برابر قدرت مردمسالاري ديني اين مردم مي باشد  نمي توانند در برابر ايران مقتدر و فهيم  عرض اندام کنند و فرزندان غيور اين مرز و بوم مجازات اعمال ناشايست آنان را خواهد داد.

 شايسته است کمال قدرداني و افتخار خود را به وجود اين حافظان شجاع و جان برکف اعلام نموده و نيز تاثر و تالم شديد خود را از شهادت جمعي از نيروهاي عزيز حفاظت و ديگر هموطنان اعلام و به مقام معظم رهبري و ملت شريف ايران خصوصا خانواده اين عزيزان تسليت عرض نموده و اطمينان خاطر مي دهم که اين قبيل حوادث در اراده خدمتگذاري خادمان شما در مجلس ذره اي خلل وارد نخواهد کرد و با قاطعيت و صلابت تمام راه شهيد بهشتي و شهداي مجلس را جهت اعتلاي هرچه بيشتر ايران اسلامي و صيانت از امنيت کشور ادامه داده و  غرض ورزي ذليلانه دشمنان و حاميان تروريسم کوچکتر از آن است که مسير ملت و مسئولين را دچار وقفه و چالش کند.

و مطابق فرمايشات داهيانه رهبر عظيم الشان اين را همه بدانند؛ اين‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند در اراده‌ي ملت ايران و مسئولين کشور اثري بگذارند. و البته خود اين حوادث نشان داد که اگر چنانچه جمهوري اسلامي در آن نقطه‌اي که مرکز اصلي اين فتنه‌هاست ايستادگي نمي‌کرد، ما تا حالا گرفتاري‌هاي زيادي از اين ناحيه در داخل کشور داشتيم. ان‌شاءالله کلک اين‌ها کنده خواهد شد... .

من الله توفيق
چهارشنبه هفدهم خرداد نود و پنج
دکترمحمدخالدي
نماينده مردم شريف لردگان در مجلس شوراي اسلامي
 
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۵:۳۶

1 Jan 2020