۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۸۶۷۴
مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری:

۱۱۰ تابلوی تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌ها جمع‌آوري مي‌شود

مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری گفت: اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارحال و بختیاری با همكاري اداره كل راه و شهرسازي اقدام به شناسائي و جمع‌آوري تابلو هاي تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌هاي این استان مي‌نمايد.
۱۱۰ تابلوی تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌ها جمع‌آوري مي‌شود
محمد كريمي مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  اين اداره كل با همكاري اداره كل راه و شهرسازي اقدام به شناسائي و جمع‌آوري تابلو هاي تبليغاتي بدون مجوز از جاده‌هاي این استان مي‌نمايد.

وی با بيان اينكه نصب هرگونه تابلو مستلزم رعايت قوانين و مقررات براي تامين ايمني عبور و مرورو است اظهار کرد: متاسفانه اشخاص حقيقي و حقوقي با زير پا گذاشتن قوانين و مقررات اقدام به نصب تابلوهاي غيرمجاز (بدون قرارداد نصب) در راه‌هاي استان نموده‌اند.

مسئول بازرگاني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي این استان با همكاري اداره كل راه و شهرسازي نسبت به شناسائي ۱۱۰ تابلو تبليغاتي در محورهاي مواصلاتي مختلف استان اقدام كرده است و به زودي عميليات جمع‌آوري اين تابلوها اجرائي مي‌شود.

كريمي اضافه كرد: از بهره‌برداران و اشخاصي كه اقدام به نصب اين تابلو ها نموده‌اند تقاضا دارد قبل از برخورد و جمع‌وري تابلوها توسط اداره كل حمل و نقل و پايانه‌ها و اداره كل راه شهرسازي، تابلوهاي فاقد قرارداد و غيرمجاز را جمع‌آوري نمايند و در ايجاد امنيت در جاده‌هاي استان سهيم باشند.

وی تبليغات در محورهاي مواصلاتي را رسانه‌اي منحصربه‌فرد د انست و تاکید کرد: تحقيقات نشان مي‌دهد نمايش‌هاي تبليغاتي نوعي تجارت قانوني و مشروع در كنار جاده‌ها و بخش سازمان‌يافته‌اي از اقتصاد ملي است كه بايد در جهت ترويج فرهنگ ايمني و سلامت، رفاه و آسايش مسافران و كاربران جاده‌ها قرار گيرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۳:۱۹

29 Dec 2019