۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۳۴۰۹۱

شهردار دشتک استعفا داد

شهردار دشتک طي نامه اي به شوراي اسلامي شهر از ادامه فعاليت خود استعفا داد.
شهردار دشتک استعفا داد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، شهردار دشتک که از ابتداي دوره چهارساله به‌عنوان شهردار دشتک معرفي شد امروز مشکلات شخصي و پاره‌اي از گرفتاري‌ها را دليل استعفاي خود اعلام کرد و در انتها جا دارد از زحمات و اقدامات شهردار در طول مدت خدمت خود صميمانه تشکر و قدرداني نماييم.

متن استعفا به شرح ذيل است:

باسلام و تحيت

شهيد دکتر مصطفي چمران: آنان که به من بدي کرده اند مرا هوشيار کردند. آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگي آموختند. آنان که به من بي اعتنايي کردند، به من صبر و تحمل آموختند. پس خدايا به همه اينان که باعث تعالي دنيوي و اخروي من شدند، خير و نيکي عطا کن.

خداوند سبحان را بسي شکر گزارم که توفيق خدمتگزاري به مردم فهيم، شجاع، غيرتمند، شريف و ايثارگر شهر دشتک را به اين خادم حقير عنايت فرمود و در اين مسير بهترين ها را نصيبم نمود. اينجانب با اين مردمان نيک مرام و بزرگ منش سال ها مانوس بوده ام و در اين مدت کوتاه چهارساله، از کرامت و زيبا انديشي دشتکي هاي عزيز و گران سنگ بهره هاي فراوان برده ام. انسان هاي سترگ و عظيم الشان که هر لحظه از دوران خدمت ناقابلم بعنوان درخشنده ترين صفحات دفتر زندگي ام محسوب مي گردد. شايد اين کلمات اندکي غلو به حساب آيد، اما لحظات به ياد ماندني ايامي که در کنار همشهريان گرانمايه ام سپري کرده ام، بسي زيبا و خاطره انگيز بوده است. دشتکي هاي عزيز همواره با قدرشناسي مثال زدني، زحمات خادمين خود را ارج نهاده اند و هر آنکس که در مقام خدمت به اين ديار برآمده است، همواره با روحيه گشاده و تقدير بي وصف آنان مواجه بوده و اشتياقش براي خدمت روزافزون بوده است. در نظر داشتيم شهري زيبا و در خور شهروندان گرانقدر بسازيم و فضايي جديد و با نشاط و مملو از اميد مهيا سازيم، اما در اين مسير پر از سنگلاخ، ناملايمات بسيار و بي مهري هاي بي سابقه را مشاهده کرديم و اگر نبود آن همه الطاف محبت آميز شهروندان عزيز و فهميم دشتک زودتر از اين عطاي اين بار گران را به لقايش مي بخشيدم و سزاي اين نامهرباني ها را به خالق هستي بخش وا مي گذاشتم. فلذا پيرو مذاکرات انجام شده و با عنايت به احساس مسئوليت در قبال نظام و دولت تدبير و اميد و شهروندان و همکاران عزيزتر از جانم و در راستاي جلوگيري از رکود فعاليت هاي عمراني و خدماتي شهرداري که بحق، بهترين و وسيع ترين نهاد خدمت صادقانه به ولي نعمتان مي باشد و بمنظور پايان دادن به اختلاف نظرهاي موجود، در کمال تواضع و ضمن ابراز کمال تشکر از تک تک اعضاي شوراي اسلامي شهر بالاخص همکاران عزيز شهرداري، با سربلندي و کارنامه مشخص و معين که حاکي از خدمات صادقانه و عمل به تعهدات وجداني و اخلاقي و شرعي در قبال دولت و مردم بوده، استعفاي خود را تقديم کرده اميد است تمام خادمين دلسوز و واقعي در راه اعتلاي اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و خون گرانقدر شهداي انقلاب اسلامي موفق و مويد و منصور باشند.

شهر دشتک از توابع شهرستان اردل در فاصله ۹۲ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.


با تقديم و احترام

کيوان محمدي دشتکي

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۴:۳۹

7 Jan 2020