۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۳۵۰۸۱
امروز طي مراسمي

سرپرست جديد فرمانداري بروجن معرفي شد

امروز طي مراسمي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري علي محمد مرادي به عنوان سرپرست فرمانداري بروجن معرفي شد.
سرپرست جديد فرمانداري بروجن معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در آئين معارفه سرپرست فرماندار بروجن گفت: اين شهرستان به لحاظ برخورداري از منابع و پتانسيل هاي مناسب قابليت سرمايه گذاري در بخش هاي گردشگري، صنعت، كشاورزي، اقتصادي و غيره را دارد.

وي افزود: به همين منظور تلاش براي جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي با هدف سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف شهرستان بروجن بايد در دستور كار مسئولان اين شهرستان قرار گيرد.

مرداني ادامه داد: در دولت يازدهم با اختصاص اعتبارات ملي و استاني مطلوب به حوزه هاي مختلف چهارمحال و بختياري و به ويژه طرح هاي شهرستان بروجن در زمينه بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، مسكن، زيرساخت ها و غيره روند توسعه اي اين شهرستان در بخش هاي مختلف سرعت يافت.

وي افزود: شهرستان بروجن مي تواند در بخش هاي اجتماعي، سياسي، اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، هنري، علمي و غيره به عنوان يكي از شهرستان هاي نمونه و الگو در كشور و چهارمحال و بختياري مطرح شود.

سيد سيف ا... فياضي فرماندار سابق بروجن نيز در اين مراسم گفت: در دولت يازدهم توجه ويژه اي از سوي مسئولان ملي و استاني به طرح هاي اين شهرستان شده است.

وي اضافه كرد: بهره برداري از فاز نخست فولاد سفيد دشت، تكميل بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن، پيگيري آغاز عمليات اجرايي احداث پتروشيمي، ساخت طرح ۳۰ واحدي خيرين، ارتقاي طرح هاي عمراني و اجراي طرح انتقال آب بن – بروجن از مهمترين اقدامات صورت گرفته براي توسعه شهرستان بروجن در دولت يازدهم محسوب مي شود.

فياضي گفت: وجود وحدت رويه، تعامل و هماهنگي بين مسئولان، مردم و قشرهاي مختلف شهرستان بروجن در دولت يازدهم باعث دستيابي به موفقيت هاي مطلوبي در بخش هاي مختلف اين شهرستان شد.

وي اظهار كرد: موفقيت در برگزاري انتخابات مختلف و دستيابي به شاخص هاي توسعه اي در حوزه هاي مختلف از مهمترين اقدامات مسئولان شهرستان بروجن در دولت يازدهم است.

فياضي ادامه داد: توجه به بانوان و اختصاص پست هاي مديريتي به آنان از ديگر اقدامات مهم دولت يازدهم در شهرستان بروجن محسوب مي شود.

گفتني است، در اين آيين سيد سيف ا... فياضي بروجني فرماندار شهرستان بروجن در دولت يازدهم به افتخار بازنشستگي نائل و در حكمي از سوي قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري علي محمد مرادي معاون فرماندار به عنوان سرپرست اين فرمانداري معرفي شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۵:۱۰

30 Dec 2019