۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۹۰۶۱
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

بسيج تاکنون تهدیدات را به فرصت تبديل کرده است

توجه به خداوند و توکل بر او سبب قدرت و هيبت بسيج شده و تاکنون بسيج از هيچ تهديدي نهراسيده و تهديدات را به فرصت تبديل کرده است.
بسيج  تاکنون تهدیدات را به فرصت تبديل کرده است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي دقايقي پيش در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل در تشکيل بسيج مستضعفين در پنجم آذر ماه گفت: يکي از يادگار‌هاي با برکت امام خميني (ره) تشکيل بسيج است که در تمام صحنه‌ها از جمله مقابله با نظام سلطه حاضر بود.

همتي به شاخصه‌هاي اصلي بسيج اشاره کرد و گفت: اخلاص، بصيرت و حرکت کردن به‌موقع سه شاخصه اصلي بسيج است.

اين مسئول با اشاره به اينکه بسيج داراي شاخص‌هاي متعددي است که توکل بر خدا يکي از مهم‌ترين مؤلفه‎هاي اصلي آن است، افزود: توجه به خداوند و توکل بر او سبب قدرت و هيبت بسيج شده و تاکنون بسيج از هيچ تهديدي نهراسيده و تهديدات را به فرصت تبديل کرده است.

وي در پايان با بيان تغيير استراتژي حمله دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم اظهار کرد: راهبرد دشمن در گذشته تصرف مرزهاي زميني اين کشور بود، اما امروز مرزهاي عقيدتي و فکري ما را نشانه رفته است که اگر فداکاري‎هاي بسيجيان نبود، انقلاب پيروزي و دوام نداشت و در اين صحنه شکست مي‎خورديم.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل با تأکيد بر اينکه تا بسيج در جامعه ايران اسلامي هست، دشمن هيچ غلطي نمي‎تواند بکند، خاطرنشان کرد: يک عده خودفريفته از روي لجاجت و جهل با بسيج دشمن هستند، اما بايد بدانند تا هنگامي که تفکر و بصيرت بسيجي نداشته باشيم، نمي‎توانيم از گذر دشمنان عبور کنيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۳۲

6 Jan 2020