۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۶۳۵۱

۸ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي از نانوايي‌ها در چهارمحال و بختياري صورت گرفته است

از ابتداي امسال تاکنون ۸ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي از نانوايي‌ها انجام شده که اين ميزان بازرسي شش برابر تعداد نانوايي‌هاي استان است.
۸ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي از نانوايي‌ها در چهارمحال و بختياري صورت گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، رييس سازمان صنعت و معدن چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون ۸ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي از نانوايي‌ها انجام شده که اين ميزان بازرسي شش برابر تعداد نانوايي‌هاي استان است.

سيد نعيم امامي در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: از مجموع ۸ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسي ۳۷۲ پرونده تشکيل و ۴۲۳ تخلف ثبت شده است.

وي با بيان اينکه ۳7۲ پرونده به تعزيرات حکومتي ارسال شده است، افزود: ارزش ريالي تخلفات ثبت شده بيش از ۹۰۰ ميليون ريال است.

رييس سازمان صنعت و معدن استان چهارمحال و بختياري بيان کرد: بيشترين تخلفات در زمينه عدم رعايت دستورالعمل بهداشتي، کم‌فروشي، گران‌فروشي و عرضه خارج از شبکه ثبت شده است.

امامي با اشاره به ممنوعيت استفاده ازسبوس غيربهداشتي در نانوايي‌هاي استان گفت: نانوايي‌ها موظف به استفاده از سبوس بسته‌بندي شده و استاندارد هستند و در راستاي جلوگيري از مصرف سبوس غيربهداشتي بازرسي ويژه از نانوايي‌ها انجام مي‌شود.

وي با اشاره به تدوين برنامه آموزشي نانوايان استان بيان کرد: برنامه آموزشي نانوايان در راستاي ارتقاء کيفيت نان براي ۳ ماهه پاياني امسال و در سال ۹۵ اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۴:۲۸

8 Jan 2020