۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۳۲۳۸۱
در شهر هفشجان:

حل معضلات اجتماعي با همکاري بين بخشي محقق خواهد شد

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان گفت: يکي از آسيب هاي اجتماعي نداشتن وحدت بين مسئولين و دستگاه هاي اجرايي است که چنانچه اين وحدت محقق شود مي توان کارهاي ارزشمندي را از يک شهر کوچک شروع کرد تا به سطح بالا رساند.
حل معضلات اجتماعي با همکاري بين بخشي محقق خواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ مهراب شفيعي عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان اظهار کرد: يکي از ابعاد جدي فرهنگي بعد آموزش و پرورش است که از اين ظرفيت مي توان بهترين استفاده را در راستاي حل آسيب هاي اجتماعي برد.

وي با اشاره به اينکه آسيب ها و مشکلات شهر هفشجان را مي توان از طريق ظرفيت مدارس حل نمود تصريح کرد: در راستاي حل آسيب ها شهر هفشجان قرارگاهي راه اندازي شده که اين قرارگاه چند بعد متفاوت دارد.

شفيعي ادامه داد: بعد هاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي، آموزش و علمي از ظرفيت هايي است که در اين قرارگاه از آن استفاده مي شود.

وي با اشاره به اينکه در حوزه اقتصادي مبتني بر ظرفيت ها چهار محور براي شهر هفشجان مشخص شده اذعان داشت: صنعت ساخت قطعه سازي فلزي، کارگروه هاي کشاورزي, گردشگري و صنايع دستي از جمله محورهايي است که در اين قرارگاه مد نظر قرار دارد و با حفظ منابع رشد و توسعه شکل مي گيرد.

شفيعي تشکيل کارگروه هاي سلامت، سبک زندگي اسلامي و آموزشي را در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي دانست و گفت: براي اجرايي شدن اين ظرفيت ها و کارگروه ها نياز به برنامه ها و توانمند سازي وجود دارد.

وي تاکيد کرد: چنانچه همکاري بين بخشي محقق شود کارگروه هاي مختلف نيز در شهر هفشجان محقق و موفق عمل خواهد کرد.

شفيعي از مديران مدارس شهر هفشجان خواست که از ظرفيت هاي آموزش و پرورش در راستاي حل مشکلات علمي و آموزشي اين شهر گامي موثر بردارند.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۹:۰۰

27 Dec 2019